Läskit ämmät kiusaa, miehet tykkää :(

  • Viestiketjun aloittaja *kathry78*
  • Ensimmäinen viesti
*kathry78*
Perse tekee naisen! Lisää tämä statukseesi jos sinulla on iso peppu, etkä ole mikään pakkasen raiskaama pulkannaru! (Pitäis löytää joku treenattujen perseiden vastine!)

Ja tota rataa... Miksi noista käy aina tykkäämässä vaan läskiperseet itse, ei miehet. Oon niin kyllästynyt siihen että läskit tutut vaikka kotibileissä ja baarissa tökkivät mua ja vähättelevät muodottomaksi ja vittuilevat jatkuvasti alipainosta yms..Muka kaverillisesti. Olen 38-kokoinen terve hoikka nainen joka harkitsee yleensä mitä suuhunsa tunkee. Herkkupäivät erikseen ja silloinkin joku kohtuus sentään. Ja kumma kyllä miehiä on riittänyt tarpeeksi ja kehuja sadellut hyvinhoidetusta vartalosta. Oma kulta löytynyt ja ei valituksen sanaa, on kuulemma muodot kohillaan ja tarpeeksi mistä ottaa kii, ei tarvi liioitella siinäkään asiassa :)

Tosin se lihas mikä on, on tullut kaupan päällisiksi vuosien fyysisesti rankasta duunista. Mutta sen vuoksi että olen normaalipainon alarajoilla enkä katkeroitunut läski, olen ilmeisesti näille lörpähtäneille jonkinsortin uhka. En ole koskaan iskenyt toisen omaa tms. Silti mua kohdellaan ku mitäkin viettelijätärtä. Kaikenlisäksi olen muutaman vuoden näitä isoja kanssasisariani vanhempi. Että eipä se ikäkään niitä kiloja tuonut. Niin ja olin teini-ikään asti todella lihava. Että se geeneistä. Koko sukuni on läskejä mutta itse olen päättänyt syödä terveellisemmin ja maistuvammin.
 
Khimaira
Mä en vieläkään ymmärrä sitä, että miksi hoikkia/ pieniä ihmisiä saa nimitellä rumastikin, mutta anna olla jos isompaa ihmistä ( vaikka sitten sitä läskiä ) sanot jollain loukkaavalla nimikkeellä, tai edes satut mitenkään sivuamaan paino- asiaa..
 
Leukistinen aksolotli
Ei se edes ole niin, että hoikat olisivat jotain muodottomia.

Täytyy kyllä sanoa, että livenä on todella harvinaista, että joku sanoisi painosta pahasti ja hyvä niin. Mulla on kaikenkokoisia ystäviä ja onneksi mukavia kaikki. Ei tarvii kenenkään toiselle sanoa pahasti vaikkapa ulkonäöstä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Glo
Mitä sä moisista stressaat? Laiha olen minäkin, sillä erotuksella etten mä edes katso mitä suuhuni laitan. Eli en vain liho. Koko elämän ollut sama juttu.
Kyllä mulle myös kuittaillaan laihuudesta ja aina viihteellä miehiä riittäisi. Mä en kuitenkaan välitä paskankaan vertaa mitä musta ajatellaan. Pääasia, että itse tiedän olevani rakastava äiti ja vaimo. Se riittää. :) Koita säkin olla murehtimatta moisia ja nauti siitä kropastas. ;)
 
.,.,,.
huvittava ketju, hoikkaa ei saa sanoa luikuksi yms. mutta itse täällä puhutte ylipainpoisista ihmisistä läskeinä...nooh, mulle aivan sama, kun en kuuluu luikkuun enkä läskiin :D
 
hirnauskis!
Mä en vieläkään ymmärrä sitä, että miksi hoikkia/ pieniä ihmisiä saa nimitellä rumastikin, mutta anna olla jos isompaa ihmistä ( vaikka sitten sitä läskiä ) sanot jollain loukkaavalla nimikkeellä, tai edes satut mitenkään sivuamaan paino- asiaa..
niinpä!!! Että meille hoikille saa vaan kettuilla, että söisit säkin jotain, ETTET OLIS TOLLANEN! ja vaik mitä "kuivan kesän orava" juttuja ja suoraan päin naamaa riu´uksi haukkumisia!!! aika törkeetä, mutta toki läskeillä on tarve purkaa omaa pahaa oloaan ja ennenkaikkea KATEUTTA hoikasta olomuodosta, siksi jopa KAVERIT vitt***lee päin naamaa...mutta MULLA ei ole mitn tarvetta vittuilla mun tuhdeille kavereilleni niiden painosta tai ulkonäöstä...eikä oikeestaan niillee hoikillekaan kamuille ole tarvetta vinoilla niitten ulkonäköseikosita, MIKSI pitöäis? voisko joku hoikkia haukkuva läski vastata mulle tähän???
 
läskibingo
No harmittaa jo valmiiksi kun on taas illanistujaisia jos jonkinlaisia edessä ja siellä sitten saan taas jätkäjengissä istuksia. Oon ns. uusin tulokas porukassa, ollut pari vuotta mukana, ja en oikein pääse tuohon naisporukkaan sisään. Miehen puolelta siis nuo tuttavuudet, miehen ystäväpariskuntia, onneks omat ystävät vuosien takaa koosta riippumatta on ihania. Mutta bileissä siis nälvitään muka leikillään, ukoille supistaan vihasesti ja fb:ssä sitten piilovittuillaan. Kaksi näistä läskeistä on kännipäissään koittanut iskeä mun miestä ennenkuin tulin mukaan kuvioihin, läskit siis seurustelivat jo tahoillaan mutta koittivat silti onneansa, pakit tuli ja siitäkin katkeruutta ilmassa.
 
"Just"
ja sä haukut ihmisiä jotka ei ole "yhtä muodokkaita" kuin sinä niin läskeiksi!! On niitä miehiä jotka tykkää myös meistä jotka on saanut liudan lapsia eikä ole enää niin "hohdokkaita" kuin sinä ap... Mun mies ainakin on sanonut että olin liian laiha silloin kun tavattiin, nyt viimesestä raskaudesta jääny 10kg (tarkoitus saada 5kg pois) ja on nyt enemmän kuin tyytyväinen mun muotoihin......
 
Ei se edes ole niin, että hoikat olisivat jotain muodottomia.

Täytyy kyllä sanoa, että livenä on todella harvinaista, että joku sanoisi painosta pahasti ja hyvä niin. Mulla on kaikenkokoisia ystäviä ja onneksi mukavia kaikki. Ei tarvii kenenkään toiselle sanoa pahasti vaikkapa ulkonäöstä.
Ihan totta. Se on jännä, että jotkut ajattelevat muotojen muodostuvan pelkästään rasvasta, vaikka luonnollisesti siihen vaikuttaa myös luuston rakenne, esimerkisi lantion malli. Ja niitä kiinteitä muotoja todella voi saada myös ihan lihaksia huoltamalla, niinkuin ap sanoikin.
 
"vieras"
Mä en ymmärrä miksi ihmiset loukkaantuu milloin mistäkin mitä joku kumminkaiman serkku on sanonut.. alku viikosta näin yhden vahan kaverin jota en ole pariin vuoteen nähty,rouva rempsakkaaseen tyyliinsä heitti melkein ekaksi kommentit: Miten ihmeessä sä olet edelleen tuollainen luikku jonka jälkeen valitti kuinka itse vaan lihoo...tästä saatiin pari hyvää vitsiä ja hekoteltiin aikamme asiaa. That´s it, ei loukkaantumisia tai jälkeenpäin pohdintoja että miksi se sanoi niin ja voi voi.

Älkää olko niin tosikkoja, ei kaikkea tarkoiteta aina loukkaaman.
 
"vieras"
Mä en vieläkään ymmärrä sitä, että miksi hoikkia/ pieniä ihmisiä saa nimitellä rumastikin, mutta anna olla jos isompaa ihmistä ( vaikka sitten sitä läskiä ) sanot jollain loukkaavalla nimikkeellä, tai edes satut mitenkään sivuamaan paino- asiaa..
Oli kieltämättä vähän karua, kun itse laihduin jokunen vuosi sitten 20kg ja jouduin joka paikassa kuulemaan järjetöntä älämölöä painostani ja siitä miten ruipelo olin. Hirveen kiva, kun kärsin jonkinnäköisestä syömishäiriöstä ja mietin painoani koko ajan muutenkin, että lähipiiri pönkitti käsitystäni siitä että paino ja ihmisen koko on se kaikkein keskeisin asia maailmassa.

Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa vaahtoamaan lihoneille tutuille, että jopas ootkin läskistynyt, näytit kyllä paremmalta hoikempana, taidat syödä vähän liikaa.
 
aloittelijaa
Sille joka ihmetteli kokoani. Pituutta on 172 ja painoa 57. Eli normaalin alarajoilla luulisin. Vaatekoko 38. Tai no yläosa 38-40, alaosa 36-38. Mitat abouttis 93-69-92. Ei paista luut, ei tursua maggara.
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";22582035]Oli kieltämättä vähän karua, kun itse laihduin jokunen vuosi sitten 20kg ja jouduin joka paikassa kuulemaan järjetöntä älämölöä painostani ja siitä miten ruipelo olin. Hirveen kiva, kun kärsin jonkinnäköisestä syömishäiriöstä ja mietin painoani koko ajan muutenkin, että lähipiiri pönkitti käsitystäni siitä että paino ja ihmisen koko on se kaikkein keskeisin asia maailmassa.

Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa vaahtoamaan lihoneille tutuille, että jopas ootkin läskistynyt, näytit kyllä paremmalta hoikempana, taidat syödä vähän liikaa.[/QUOTE]

Minäkin laihdutin aikoinaan 20kg ja voi sitä vinoilun määrää sen jälkeen.

En tietenkään tarkoita että ketään saisi nimitellä tai sanoa toiselle rumasti, mutta kyllä se vaan tuntuu olevan hyväksyttävämpää ilkeillä hoikalle kuin pulskalle.
 
glo
Minäkin laihdutin aikoinaan 20kg ja voi sitä vinoilun määrää sen jälkeen.

En tietenkään tarkoita että ketään saisi nimitellä tai sanoa toiselle rumasti, mutta kyllä se vaan tuntuu olevan hyväksyttävämpää ilkeillä hoikalle kuin pulskalle.
Näin. Mulle joskus on ravintolan vessassa ventovieraat tulleet kauhistelemaan. Silloin tosin olin vielä laihempi, kuin nyt. Itseä ahdisti ja parit herneet tuli silloin vedettyä nekkuun, kun häpesin omaa laihuuttani.
 
alkkisperääne
En tietenkään näitä läskejä sillä nimellä ikinä menisi nimittelemään tuolla "oikeassa elämässä", kunhan nyt täällä anonyyminä kiukusta kihisen kun en kellekään kehtaa purkaa tätä.
Itsekin ylipainosta kärsin kouluvuodet ja se oli julmaa touhua. Mutta on se kumma kun siis ei muuta nälvittävää keksitä kun tissien puute yms jos läskikerros puuttuu. On mulla ihan normitissit, ei ainakaan mun mies isompia himoitse ja en tosiaan ottaisi isompiä läskitissejä kun siinä tulee se perse kaupan päälle. Ja karsea p***un päällä röllöttävä p*skamaha :D Nou wei!!! Taitaa nää turilaat sisimmissään tietää mistä niitten omatki ukot tykkäis...
 
tyytväinen iso nainen
asenteesta ja hyvästä itsetunnosta. Oman arvon tunnosta. Kokoon, kiloihin ja muotoihin katsomatta, jos ihiminen on tyytyväinen oloonsa ja itsetunto on kohdallaan, niin muiden huomautuksilla ei ole mitään merkitystä. Ja tällainen ihminen ei myöskään arvostele toisten muotoja, kun siihen ei ole mitään tarvetta. Ei ole tarvetta pönkittää omaa egoaan.
 
laihduttanut ex-läski
Arvatkaapa vain mitä kaikkea minä olen kuullut laihduttuani 50 kiloa! Mulle on jopa vihastuttu asiasta.Mun mielestä painon kommentoiminen on karua, puoleen tai toiseen. Mun painoasioita on nyt 2 vuotta ruodittu ja alan olla niin täynnä että räjähdän kohta. Ette voi kuvitellakkaan miten isoja reaktioita tämä on aiheuttanut, eräs pariskunta jopa tappeli kuukausia tämän takia, vain siksi kun emäntää harmitti nähdä mua ja isäntä erehtyi sanomaan musta jotain postiivista.

Kyllä on oikeasti ystävät erottunut joukosta!
 

Yhteistyössä