Läskin sulattajat viikko 13

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
As if.............................163cm.......LP 81,0kg....NYT 75,4kg....

Bad Virgin....................164cm......LP 92,0kg.....NYT 88,3kg....

Hellga...........................178cm.....LP 76,6kg...........................UUSI

Isopyllypupu.................169cm.....LP 120,0kg...NYT 96,5kg....-0,8kg

Juuei (05/09)................161cm......LP 82,0kg....NYT 68,4Kg....

Kaukaahyvännäkönen..168cm......LP 89,0kg....NYT 89,0kg....

KerroTokiLisää..............165cm......LP 79,9kg....NYT 77,6kg....+0,2kg

Kilu09............................164cm......LP 67,0kg....NYT 64,0kg....

Kyy (27.10)...................162cm......LP 86,3kg....NYT 85,7kg....-0,1kg

Miia82...........................161cm......LP 90,7kg.........................UUSI

Minnäi...........................160 cm.....LP 69,0kg.....NYT 68,2kg....+-0kg

Musupulla.....................166cm......LP 86,7kg.....NYT 81,2kg....-0,8kg

Olemisen riemu.............154cm......LP 61,5kg.....NYT 56,7kg....-1,8kg

Pullunkainen.................169cm......LP 84,0kg.....NYT 77,9kg....-0,2kg

Teenlitku.......................165cm.... LP 96,0kg.....NYT 77,5kg....+-0kg

terapian tarpeessa........alk.12.10.....................NYT -1,8kg....

Ticky..............................175cm......LP 95,9kg.........................UUSI

Timppa (08/09)..............173cm.....LP 86,3kg.....NYT 71,4kg....-0,6kg

Tuhmahauva.................173 cm....LP 102,2kg....NYT 94,7kg....+-0kg

Turkilmas......................175 cm....LP 110,0kg....NYT 91,5kg....

Turskatti.......................168 cm....LP 94,4kg......NYT 86,0kg....

Vuotaraaputin..............168cm.....LP 95,2kg......NYT 76,2kg....-1,0kg


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on maanantai tai tiistai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla on vaihteeksi taas motivaatio täysin kadoksissa. Pitäis keksiä taas joku juttu mistä innostuisi. Älkää vaan muut sulattajat ottako musta mallia :D
Koitapa hetkeksi unohtaa laihdutus ja keskity vain terveellisiin elämäntapoihin. Tää yleensä auttaa mulla eikä tuu sit kuitenkaan syötyä ihan hirmu mässäilymeiningillä.
 
Tsemppiä Turkilmas, kyllä se siitä taas lähtee!

Mulla on ollut hyvä viikko. Paljon erilaista liikuntaa ja terveelliset syömiset. Eilen oli herkkupäivä (ja tänäänkin vähän :D), mutta ihme on jos ei miinusta pamahda huomenna vaa'an näyttöön! :kieh: Hyvää uutta viikkoa kaikille! :)
 
Uskaltaisinkohan astua remmiin mukaan... Täällä olisi kiloja jonnin verran liikaa ja pakko olisi päästä ylimääräisistä eroon, joten jospa yrittäisin teidän kera, jos vainen passaa ?!

Mutta tehdäänpä huomenna se virallinen aloituspunnitus niin näkee millainen sarka sitä olisi edessä..
 
+/- 0 tällä kertaa. Turkilmaksen kanssa samalla motivaatiovapaalla mennään :snotty:

Molemmat pojat kipeinä joten alkuviikko meneekin kotona jääkaapin ääressä ja ens viikolla tulee +5 kg tulos :LOL:

Noh, jospa sitä osais pitää suunsa kiinni ja käydä vaikka iltaisin kunnon hikilenkillä. Opettellin viikonloppuna sauvakävelemään kun hölkkä on jalkojen takia kiellettyjen listalla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
onnea Musupulla :flower: ja tsemppiä kaikille :flower:
Kiitos, onnea myös ja kukkapuskaa sinnekin :flower: mahtavasta pudotuksesta! Kyllä motivoi jatkamaan aina kun putoaa kunnolla painoa. :)
ikävä vaan että yleensä se paino ainakin mulla jumittaa ennen ja jälkeen isomman puotuksen :snotty:
 
Hiton hitto!!
Juhlinta ja tulevat menkat sitten rankasee ja paino sama kuin viime viikolla :headwall: Lauantaina vielä enteili hyvääkin pudotusta.. Mutta näin kävi.
Voihan se olla et jo huomenna tai keskiviikkona paino taas pienempi, mut tänään kärsitään tuosta.
Kyllä tää aina niin risoo! Ens vkl-kaan ei tuo helpotusta, pikkujoulut tiedossa.. *huoh*

Ei se auta ku lähtee itekki metsästään sitä motivaatiota..

Onnea vain kaikille tällä viikolla onnistuneille :flower:
 
Huomenta!Aikoinaan tässä ketjussa roikuin mukana,mutten muka ikinä kerennyt tulemaan ketjuun raportoimaan :ashamed: Nyt sitten ajattelin,että olisiko mahdollista taas jatkaa mukana,ja pudottaa vielä ne viimeiset 5-6kiloa :) Eli pituutta löytyi sen 178 ja painoa tällä hetkellä 76.6. Katoinkin vanhoista viesteistä,että Vapun aikoihin paino huiteli vielä reilusti yli 80,mut nyt ollaan päästy jo näin loppusuoralle =)
 
Paino oli aamulla 56,7kg. Takana on viikko Turkilmaksenkin kokeilemaa sairaaladieettiä. Epäilinkin että painoni ei tipu paljoa koska olen normaalipainoinen. Toivon että painoa putoisi vielä ainakin kilon koska paino joka tapauksessa nousee tällaisen vähäkalorisen dieetin jälkeen pakostakin.

Sairaaladieetti ei ole ottanut koville ja nälkäkään ei ole ollut. Lehtipihvin viikottaiseen syömiseen voisi jopa tottua :xmas:. Mieli on kyllä tehnyt leipää yms. En ole ylittänyt paljoakaan suositteltuja minimiannoskokoja. Esim. lihaa piti syödä vähintään 250g. Olen syönyt korkeintaan 300g. Olen noudattanut ohjeita muutenkin tarkasti ja jopa syönyt porkkanaraastetta vaikka olen allerginen. Olen tosin pakastanut raasteen ensin mikä hieman lievittää allergiaoireita. Kahvinkin juonti alkaa sujua. Kahvi on tosin laihaa. :saint:

Viikon päästä alkaa pisteiden laskeminen. Ennen joulua paino on toivottavasti 55kg ja mielellään sen alle.
En taida painaa 50kg vuoden lopussa kuten tavoite alussa oli... No, oma vika. Olisi pitänyt olla lipsahtamasta. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
onnea Musupulla :flower: ja tsemppiä kaikille :flower:
Kiitos, onnea myös ja kukkapuskaa sinnekin :flower: mahtavasta pudotuksesta! Kyllä motivoi jatkamaan aina kun putoaa kunnolla painoa. :)
ikävä vaan että yleensä se paino ainakin mulla jumittaa ennen ja jälkeen isomman puotuksen :snotty:
Mulla on jumittanut tässä jo reilun kuukauden, nyt onneks sitten tippui. Toivottavasti nyt parina-kolmena viikkona tippuis ja alkaisi sit vasta jumittaan :D
 
Täällä olisi sitten uusi naama liittymässä joukkoon !
Tämän päivän virallinen aloituspaino 95,9 kg, pituutta löytyy 175 cm. Ensimmäinen tavoite olisi päästä 85 kg, mutta kyllähän siitäkin vielä alas päin olisi kiva päästä eli tuonne seiskalla alkavaan kerhoon.. :)
Mutta näillä aloitellaan.
 
Pullunkainen
Jumitusta täälläkin. 77.9 eli alle 78 mentiin eli -200g, mutta multa lähti hiuksia päästä eilen vähintäänkin ton verran eli se siitä "pudotuksesta" :(

Mulla alkaa kanssa tulla luovutusmieliala. Sitä yrittää ja yrittää ja ei se vaan tipu. Ei mihinkään :(
 
Oivoi mulla oli paino aamulla 77,6 eli +200g :/ :ashamed: Ehkä se siitä taas kuitenkin lähtee laskuun kun eilen uskalsin aloittaa taas kuntopyöräilyn kun keuhkot ei ole niin romuna enää :)

Nyt kaikille kova stemppi päälle!!!! eikä enää mitään luovutuspuheita :attn: Hiljaa hyvä tulee ja miettikää miten hehkeiltä me ensi kesänä näytetään :p Vaikka se paino välillä jumittaa pitkiäkin aikoja niin kyllä se siitä lähtee taas putoamaan.Mä lupaan :D
 

Yhteistyössä