Täällä toinen...Putka taitaa olla lähin, tosin sinnekin matkaa kymmenisen kilsaa. Jaa että suvaitsemattomuuden pesä? Eipä ole paikka vielä tullut niin tutuksi...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noup, vaan täällä suvaitsemattomuuden pesässä... PaimiossaAlkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Asutko kenties Raumalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Putka
On Piikkiössäkin, perjantaina ohi ajelin, koskaan en ole käynyt. Kyseisissä tiloissa kyllä, joskus vuonna papu, mutta silloin siellä oli aivan toisenlaista toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Eiks Piikkiössäkin oo Bristol?Alkuperäinen kirjoittaja minä:ei turkuAlkuperäinen kirjoittaja asdasd:Turku? Sisko asuu yläkerrassa, jotkut talon asukkaat ovat kuulemma ahkeria tehtailemaan varoituksia tästä baarista. Kiertävät ovelta ovelle ja keräävät allekirjoituksia, muunmuassa melu harmittaa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Bristol
Tänne on tullut talletettua euro jos toinenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Lode:Roskapankki.
Ilmeisesti toi paikallinen pizzeria myy myös olutta, joten lähin lähiöbaari on varmaan Ceylon. Tuossa lähempänä on myös vähän fiinimpiä paikkoja, kuten Sir Eino.
Vanha mestari täällä kansAlkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Vanha mestari
eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:lahti?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kulmabaari, myllypub
Pitäiskö mun tulla joskus siiderille sinne notkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kulmabaari, myllypub
Ehkä me mentäs mieluummin vaikka Vaakahuoneelle....Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Pitäiskö mun tulla joskus siiderille sinne notkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kulmabaari, myllypub
Jooh. Ensin sambaa sitten Vaakahuone. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ehkä me mentäs mieluummin vaikka Vaakahuoneelle....Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Pitäiskö mun tulla joskus siiderille sinne notkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kulmabaari, myllypub
Ehdottomasti näin me tehdäänAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Jooh. Ensin sambaa sitten Vaakahuone. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ehkä me mentäs mieluummin vaikka Vaakahuoneelle....Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Pitäiskö mun tulla joskus siiderille sinne notkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kulmabaari, myllypub
Haukipudas?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Meidän lähin taitaa olla Vintti Pub tai Navetta ravintola
Oulu! Se on kiva paikka (siis se paskis)....Alkuperäinen kirjoittaja Villen äiti harmailee:Paska kaupunni on ihan naapurissa