Ukilaisia ?Alkuperäinen kirjoittaja la favorita:mullakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hakapub
Porista?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Muuton jälkeen vastaa uudestaan. Kasiblanca taitaa olla se lähin
Espoon Keskus!Alkuperäinen kirjoittaja olds:Lähin taitaa olla Kannunkulma
Näinpä. Vaikka on meiltä sinne matkaa. Satulinna on lähinnä anoppia. Haha, kerran oon siel käyny enkä toiste erehy.Alkuperäinen kirjoittaja Suvi:Espoon Keskus!Alkuperäinen kirjoittaja olds:Lähin taitaa olla Kannunkulma
Meidän lähin on Pub Satulinna. Sen verran ammattilaisten paikka et sinne en eksy.
Viikonloppuna oltiin kavereitten kanssa Kannunkulmassa hyvä paikka!Alkuperäinen kirjoittaja Suvi:Espoon Keskus!Alkuperäinen kirjoittaja olds:Lähin taitaa olla Kannunkulma
Meidän lähin on Pub Satulinna. Sen verran ammattilaisten paikka et sinne en eksy.
Ei kai vaan koivukylässä?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari ruusu:sani pupi
Sielläpä siellä. Koskaan oo käyny.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välivainiolla? Paras paikka.Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Vanha Artturi
JuuAlkuperäinen kirjoittaja joko:Porista?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Muuton jälkeen vastaa uudestaan. Kasiblanca taitaa olla se lähin
Musta se on mua n 8-10v nuorempien mesta, ite oon käyny viimeks... varmaa 3v sitten siellä.Alkuperäinen kirjoittaja v:Viikonloppuna oltiin kavereitten kanssa Kannunkulmassa hyvä paikka!Alkuperäinen kirjoittaja Suvi:Espoon Keskus!Alkuperäinen kirjoittaja olds:Lähin taitaa olla Kannunkulma