Alepassako kävit?Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Oisko tuo ollut joku Dogtori, kerran oon vessassa siel kauppareissun yhteydessä käynyt...
Sielläpä hyvinkin..Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alepassako kävit?Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Oisko tuo ollut joku Dogtori, kerran oon vessassa siel kauppareissun yhteydessä käynyt...
B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Aikanaan mun lähikapakki oli jo edesmennyt Satulaseppä. Siellä TULI käytyä, otteeseen jos toiseen :xmas:
Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Aikanaan mun lähikapakki oli jo edesmennyt Satulaseppä. Siellä TULI käytyä, otteeseen jos toiseen :xmas:
ei turkuAlkuperäinen kirjoittaja asdasd:Turku? Sisko asuu yläkerrassa, jotkut talon asukkaat ovat kuulemma ahkeria tehtailemaan varoituksia tästä baarista. Kiertävät ovelta ovelle ja keräävät allekirjoituksia, muunmuassa melu harmittaa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Bristol
Tänne on tullut talletettua euro jos toinenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Lode:Roskapankki.
Ilmeisesti toi paikallinen pizzeria myy myös olutta, joten lähin lähiöbaari on varmaan Ceylon. Tuossa lähempänä on myös vähän fiinimpiä paikkoja, kuten Sir Eino.
Kiva, että puljua pidetään ns pystyssä :wave: (Minä kun en enää lukeudu niihin pystyssäpitäjiin )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Juuh. Tosin nyt pitäis vähän taukoa pitää Kerran oon käyny olohuoneessa mut se oli ahdas paikka ja täynnä väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Kiva, että puljua pidetään ns pystyssä :wave: (Minä kun en enää lukeudu niihin pystyssäpitäjiin )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Ai, se on ahdas. No mut ehkä siks, että tulis kotonen olo; pientä ja intiimiä B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuh. Tosin nyt pitäis vähän taukoa pitää Kerran oon käyny olohuoneessa mut se oli ahdas paikka ja täynnä väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Kiva, että puljua pidetään ns pystyssä :wave: (Minä kun en enää lukeudu niihin pystyssäpitäjiin )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Voi olla niin mutta terve vaan sinne väinölään täältäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Ai, se on ahdas. No mut ehkä siks, että tulis kotonen olo; pientä ja intiimiä B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuh. Tosin nyt pitäis vähän taukoa pitää Kerran oon käyny olohuoneessa mut se oli ahdas paikka ja täynnä väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Kiva, että puljua pidetään ns pystyssä :wave: (Minä kun en enää lukeudu niihin pystyssäpitäjiin )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
Morjens sinnekin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi olla niin mutta terve vaan sinne väinölään täältäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Ai, se on ahdas. No mut ehkä siks, että tulis kotonen olo; pientä ja intiimiä B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuh. Tosin nyt pitäis vähän taukoa pitää Kerran oon käyny olohuoneessa mut se oli ahdas paikka ja täynnä väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Kiva, että puljua pidetään ns pystyssä :wave: (Minä kun en enää lukeudu niihin pystyssäpitäjiin )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii ja ny tuo satulaseppä on fanda Edelleen siel eilen tuli käytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:Tää on pakko olla Pori ja SampolaAlkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Väinölän olohuone B) Ikinä käynyt, mutta viereisessä lähikaupassa liki päivittäin. :wave:
kempeleestä?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:En sieltä päinkään. Täysin toiselta puolen SuomeaAlkuperäinen kirjoittaja KVG-:Ootko Kuopiosta/Petoselta?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Karhunpesä on "lähin"
Toi tuulimylly on ihan kauhee juottola, meidän lähin baari myös!Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:Sepä se!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myllyoja?Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:Tuulimylly tai kotoisammin "alakerran baari"
Ulvilasta.Alkuperäinen kirjoittaja tanene:kempeleestä?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:En sieltä päinkään. Täysin toiselta puolen SuomeaAlkuperäinen kirjoittaja KVG-:Ootko Kuopiosta/Petoselta?Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Karhunpesä on "lähin"
LäyliäinenAlkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Joutseno? (tai nykyään vissiin LPR...)Alkuperäinen kirjoittaja ''':hh, Luhtikammarissa ei ole tullut ikinä käytyä eikä Tukirastissakaan. Toiset tykkää, toiset ei mitä juttuja kuullut niistä. Ja juu, eilinen meni netissä notkuessa täälläkin ja telkkaa tuijotellessa sen jälkeen.