Lähihoitajat!paljon teidän palkkanne on?

  • Viestiketjun aloittaja "Heini"
  • Ensimmäinen viesti
"Heini"
Siinäpä se kysymys.

Eli paljonko teidän palkka on kuukaudessa lisineen? Kertoisitteko vielä missä olette töissä, mistä nämä lisät koostuu ja paljonko teillä jää käteen kuukaudessa? :)

Kaunis kiitos vastauksistanne!
 
lh
2-vuorotyö. Peruspalkka 1900€ + lisät noin 200€ (teen hyvin vähän iltoja tai viikonloppuja) + matkakorvaukset 100-250€ /kk.

Kohta tulot hieman pienenee kun vaihdan päivätyöhön, mutta maltan tuskin odottaa ettei enää ole iltoja tai viikonloppuja!!:)
 
"Heini"
Kvtes omalta paikkakunnaltani on jo tiedossa, peruspalkat lähihoitajilla vaihtelee melko suuresti,eikä kaikki lähihoitajat ole kunnalla töissä.

Kiitos tyhjentävistä vastauksistanne :D
 
toimistossa
Olen töissä vastaanotossa. Vastailen potilaiden puheluihin, varaan aikoja ja neuvon oikean odotustilan jne. Palkka bruttona n. 1800 euroa, ei lisiä. Päivätyö. Jo lähihoitajan opinnoissa otin suuntautumisvaihtoehdoksi sen toimistopuolen...
 
toimistossa
Olen töissä vastaanotossa. Vastailen potilaiden puheluihin, varaan aikoja ja neuvon oikean odotustilan jne. Palkka bruttona n. 1800 euroa, ei lisiä. Päivätyö. Jo lähihoitajan opinnoissa otin suuntautumisvaihtoehdoksi sen toimistopuolen...
Lisättäköön, että alkupalkka oli vain noin 1600 euroa, mutta tuli yleiskorotuksia tuossa pari vuotta sitten yms. ja muuten vaan palkka nousi kun vakinaistettiin jne.
 
lh
[QUOTE="Heini";24604074]Kiitos lh vastauksesta :) ootko kunnallisella nyt vielä?[/QUOTE]

Olen. Itse asiassa työnantajani pysyy muutoksenkin jälkeen samana, vain työkuva ja -aika muuttuu :)
 
"hoitsu"
Olen töissä dementiakodissa ja kuukausipalkka on 1840e. Lisät kuukaudessa noin 400e, teen paljon iltoja ja viikonloppuja.

Käteen jää yleensä noin 1700e, puolin ja toisin.
 
[QUOTE="vieras";24605825]vieläkö lähihoitajien työtilanne on hyvä, kannattaisiko kouluttautua kun alanvaihtoa harkitsen[/QUOTE]

Jopa Kainuussa sijaisista on huutava pula. Uskoisin, että töitä on kyllä yllinkyllin.
 

Yhteistyössä