Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi voi. Minä agnostikkona ymmärrän ateistisen maailmankuvan täysin. Isäpuoleni on ateisti. En pidä siitä maailmankuvasta, ellei sitä osaa perustella. JA oikein. Pidän uskovista. Koska eivät yritä todistella mitään faktaan pohjautuen ja minä kannatan vapautta siihen ajatteluun, koska se on humaania. Olen humanisti, en nykyhumanisti. Vain humanisti.

vierailija
Voi voi. Minä agnostikkona ymmärrän ateistisen maailmankuvan täysin. Isäpuoleni on ateisti. En pidä siitä maailmankuvasta, ellei sitä osaa perustella. JA oikein. Pidän uskovista. Koska eivät yritä todistella mitään faktaan pohjautuen ja minä kannatan vapautta siihen ajatteluun, koska se on humaania. Olen humanisti, en nykyhumanisti. Vain humanisti.
Sydän ❤ sydän. Samalla linjalla kanssasi.

vierailija
Olen sitä mieltä, ettei tiedettä voida pitää yhtään sen enempää totuutena kuin uskoa tai henkisyyttäkään. Tiede, johon ateistit uskovat, tutkii ja todentaa vain silmät auki nähtäviä sellaisia asioita, joita kaikki voivat nähdä. Ateistit haluavat että tiedettä pidetään primääritotuutena.

Eli pelkäävätkö ateistit siis näitä henkilöitä, jotka todella kykenevät saamaan yhteyden korkeampaan voimaan ja heitä jotka kykenevät todentamaan eri taajuuksilla tapahtuvia, näkyviä ja tuntuvia asioita? Kristinuskossa aito uskoontulo ja kolmiyhtenäisen Jumalan läsnäolon tunteminen voivat laukaista aitoja positiivisia fyysisiä reaktioita ihmisen kehossa ja mielessä, joka voi kääntää koko hänen elämänsä täysin parempaan.

Tiede pyrkii poistamaan luovuutta ja selittämään kaiken vain järjellä, mutta ihmisen on hyvä voida olla yhteydessä myös luovaan puoleensa, sillä se on myös avain korkeammille taajuuksille.

vierailija
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Uni haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitko pannukakkuni mun. Olisin siirappisi. 🥰
Olin tänään niin väsynyt kotiini päästessä että nukuin lattialla pienet välikuolema unet.
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Emmin onko välit nyt aidosti jäätävät vai ihan vaan välinpitämättömät, en tiedä oikein. Olisi taas kiva jos kertoisit missä mennään, mutta sellainen ei nyt tässä tarinassa tapahdu. No jos törmäillään uudestaan niin kai sitten näen, en minä ainakaan nyt ajatellut lopettaa tervehtimisen koska jotain palkokasveja nenässäni.

vierailija
Emmin onko välit nyt aidosti jäätävät vai ihan vaan välinpitämättömät, en tiedä oikein. Olisi taas kiva jos kertoisit missä mennään, mutta sellainen ei nyt tässä tarinassa tapahdu. No jos törmäillään uudestaan niin kai sitten näen, en minä ainakaan nyt ajatellut lopettaa tervehtimisen koska jotain palkokasveja nenässäni.
Mä en usko ikuisten pakkien, ignooraamisen, ghostaamisten jne useiden eri ihmisten jäljiltä enää oikein mihinkään.
Sivusta.

vierailija
Joo, oli nyt kolmas kerta kun ei edes moikannut, tuijotti vaan ja tällä kertaa oikein päin naamaa itse tervehdin, niin en oikein kuvittele olevani muuta kun ilmaa, mutta kuten sanottu niin en nyt mene itse nyt tuohon mukaan.

vierailija
Olen todella huolissani sinusta (tiedät kuka) äsken näkemieni vauvan kirjoitusten johdosta. Ovatko nämä mieleltään näin sairaat ja sekaisin olevat fyysisesti jossain välittömästi sinun lähelläsi?

Miten on mahdollista jonkun olla psyykkisesti noin huonossa jamassa tilanteessa eli kohdentaa silmitöntä raivoa vierasta kohtaan perusteena asiattoman ja-tai ilmiannetun kirjoituksen poistuminen.
Tehdä siitä suuri numero ja alkaa jakaa tppo*hkauksia hillittömän vhan vallassa.

Kirjoituksethan ovat suljetun osaston TÄYTTÄ YMMÄRRYSTÄ VAILLA olevan MT:n tasoa.
Vai olivatko kirjoitettu vahvassa humalatilassa? Huumeiden vaikutuksen alaisena?

Ei järjen hiventä enää aikuisten ihmisten käytöksessä. Otetaan herne nokkaan jostain, joka noudattaa voimassa olevia vallitsevia sääntöjä. Kuten kirjoitusten mderoinnit. Ei pysty ymmärtämään.

Yhteistyössä