vierailija
Jos vaan käveltäis toisiamme puolitiehen vastaan suutelointi etäisyyteen ja siihen jäätäis
Olen joOlisitko minun ihmiseni?
Toi on niin ihana ja aito ilmaisu. Nuorena ystäviksi tultiin just noin, todettiin parissa minuutissa, että tämä on mun ihminen.Olisitko minun ihmiseni?
Aikuisten ystävyys on todellaToi on niin ihana ja aito ilmaisu. Nuorena ystäviksi tultiin just noin, todettiin parissa minuutissa, että tämä on mun ihminen.
Aikuisena ei ole enää toiminut, ei yhteydet pelaa.
Jospa unet ois ihaniaSuruissani, peloissani, ikävissäni yötä kohden.
Ei ne nykyään oleJospa unet ois ihania
Sitä toivoisin niin hänestä ja minusta.Tuleeko joskus ilta kun toisiimme käperrytään?
Mitä ihmettä, taasko siellä jaettiin uhkauksia.Olen todella huolissani sinusta (tiedät kuka) äsken näkemieni vauvan kirjoitusten johdosta. Ovatko nämä mieleltään näin sairaat ja sekaisin olevat fyysisesti jossain välittömästi sinun lähelläsi?
Miten on mahdollista jonkun olla psyykkisesti noin huonossa jamassa tilanteessa eli kohdentaa silmitöntä raivoa vierasta kohtaan perusteena asiattoman ja-tai ilmiannetun kirjoituksen poistuminen.
Tehdä siitä suuri numero ja alkaa jakaa tppo*hkauksia hillittömän vhan vallassa.
Kirjoituksethan ovat suljetun osaston TÄYTTÄ YMMÄRRYSTÄ VAILLA olevan MT:n tasoa.
Vai olivatko kirjoitettu vahvassa humalatilassa? Huumeiden vaikutuksen alaisena?
Ei järjen hiventä enää aikuisten ihmisten käytöksessä. Otetaan herne nokkaan jostain, joka noudattaa voimassa olevia vallitsevia sääntöjä. Kuten kirjoitusten mderoinnit. Ei pysty ymmärtämään.
Tiede paneutuu juuri asioihin, joita ei silmällä näe.Olen sitä mieltä, ettei tiedettä voida pitää yhtään sen enempää totuutena kuin uskoa tai henkisyyttäkään. Tiede, johon ateistit uskovat, tutkii ja todentaa vain silmät auki nähtäviä sellaisia asioita, joita kaikki voivat nähdä. Ateistit haluavat että tiedettä pidetään primääritotuutena.
Eli pelkäävätkö ateistit siis näitä henkilöitä, jotka todella kykenevät saamaan yhteyden korkeampaan voimaan ja heitä jotka kykenevät todentamaan eri taajuuksilla tapahtuvia, näkyviä ja tuntuvia asioita? Kristinuskossa aito uskoontulo ja kolmiyhtenäisen Jumalan läsnäolon tunteminen voivat laukaista aitoja positiivisia fyysisiä reaktioita ihmisen kehossa ja mielessä, joka voi kääntää koko hänen elämänsä täysin parempaan.
Tiede pyrkii poistamaan luovuutta ja selittämään kaiken vain järjellä, mutta ihmisen on hyvä voida olla yhteydessä myös luovaan puoleensa, sillä se on myös avain korkeammille taajuuksille.
Se on aika yleistä. Kaikki ihmiset etsivät alitajuisesti suurta voimaa, joka ylivoimaisesti rakastaa heitä. Jos he eivät konkreettisesti näe sitä, he uskovat että se on jossain piilossa. Sillä ei ole väliä, onko se Jumala vai Allah. He uskovat sen kerrottuun tahtoon ja toteuttavat sitä.En voi olla uskomatta johonkin korkeampaan voimaan, alkulähteeseen. Vaihtoehtona olisi täydellinen ateismi ja siihen en kykene, se ei oikeastaan ole edes uskon asia vaan havaintojen, kokemuksen ja tunteen asia. Kun tietää jonkin olevan totta, ei sitä pysty koskaan torjumaan. En tiedä miten ateistit näkee maailman, mutta ihmettelen miten eivät näe ja koe tiettyjä asioita. Kuin laput silmillä.
Oon käsittänyt, että sulla varmaan on suht pitkä matka tai jotain, kun ei ole onnistunut.Jos vaan käveltäis toisiamme puolitiehen vastaan suutelointi etäisyyteen ja siihen jäätäis
Sivusta, usko ei ole tiedon - tietämisen- asia vaan uskon, joten tuollainen argumentointi ei selitä, pois sulje tai mitätöi immeisten uskonnollisuutta, ainoastaan todistaa, ettei sitä voi todistaa tahi perustella tieteellisesti. Uskonto ei ole taikuutta eli magiata. Hyvää yötä kaikille kaipaajille, vasitenkin omalle kaivatullein.Se on aika yleistä. Kaikki ihmiset etsivät alitajuisesti suurta voimaa, joka ylivoimaisesti rakastaa heitä. Jos he eivät konkreettisesti näe sitä, he uskovat että se on jossain piilossa. Sillä ei ole väliä, onko se Jumala vai Allah. He uskovat sen kerrottuun tahtoon ja toteuttavat sitä.
Mikään asia maailmassa ei kuitenkaan todista kummankaan olemassaoloa. Jos se suuri voima olisi olemassa, tietäisimme, onko se Jumala vai Allah.
Ihana ja rakas olet. Nuku hyvin.Kerro minusta