Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😍
Kaipaan sinua. 🥺
Saisinpa silitellä ja suukotella sinut uneen. Olisi hyvin ihanaa. 🥰
Haluaisin olla kanssasi ihan solmussa. Kietoutuisin kiinni sinuun. 😍
Mä kävin lapsena mummon kanssa sunnuntai kirkossa. Mä lapsena uskoin näihin juttuihin. Menetin uskoni lapsena kun alkoi tapahtumaan paljon huonoja ja pahoja asioita. Lausuin aina ennen nukkumaanmenoa meno rukouksen. 😄 Mun puheesta ei aina saa selvää ässä ja ärrä vian takia. Sanon ärrän ällänä. 😂 Taas ollut paha migreeni. Näitä tulee aina keväällä paljon.
Rakkaudella M.K.K

vierailija
En voi olla uskomatta johonkin korkeampaan voimaan, alkulähteeseen. Vaihtoehtona olisi täydellinen ateismi ja siihen en kykene, se ei oikeastaan ole edes uskon asia vaan havaintojen, kokemuksen ja tunteen asia. Kun tietää jonkin olevan totta, ei sitä pysty koskaan torjumaan. En tiedä miten ateistit näkee maailman, mutta ihmettelen miten eivät näe ja koe tiettyjä asioita. Kuin laput silmillä.

vierailija
En voi olla uskomatta johonkin korkeampaan voimaan, alkulähteeseen. Vaihtoehtona olisi täydellinen ateismi ja siihen en kykene, se ei oikeastaan ole edes uskon asia vaan havaintojen, kokemuksen ja tunteen asia. Kun tietää jonkin olevan totta, ei sitä pysty koskaan torjumaan. En tiedä miten ateistit näkee maailman, mutta ihmettelen miten eivät näe ja koe tiettyjä asioita. Kuin laput silmillä.
♥⭐

Yhteistyössä