Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yks päivä E valitti jotain jostain savolaismiehestä, joka hänelle kirjoitti sinä päivänä täällä. Oliko ikkunan takana käynyt kyttäämässä vai mitä. Mutta puhui nimenomaa savolaismiehestä. Eli se oli ainakin savolainen sitte.
Joo nii oli lenkille vonkaamassa joku ukko. Vai oliko joku nuori kloppi 25 vee😂ei Ee ikää maininnu. Kauheita juoruakkoja nyt ollaan E järkyttyy ku lukee🍿popparit tulilla Savon lenkkimies otsikoissa😂elä Ee suutu ethä?

vierailija
Joo nii oli lenkille vonkaamassa joku ukko. Vai oliko joku nuori kloppi 25 veeei Ee ikää maininnu. Kauheita juoruakkoja nyt ollaan E järkyttyy ku lukeepopparit tulilla Savon lenkkimies otsikoissaelä Ee suutu ethä?
No ei kai me mitään sellaista oo puhuttu, josta vois suuttua. Joku savolainen kyllä saattaa vetää herneet nenään, että joku tuolla väitti savolaisia kieroiksi ja muut piti hyvänä juttuna. Mutta eiköhän niin sanota joka puolella, joku sanontakin että savolainen on kiero kuin korkkiruuvi. No E ei onneksi ollu savolainen, että se ei voi siitäkään suuttua.

vierailija
No ei kai me mitään sellaista oo puhuttu, josta vois suuttua. Joku savolainen kyllä saattaa vetää herneet nenään, että joku tuolla väitti savolaisia kieroiksi ja muut piti hyvänä juttuna. Mutta eiköhän niin sanota joka puolella, joku sanontakin että savolainen on kiero kuin korkkiruuvi. No E ei onneksi ollu savolainen, että se ei voi siitäkään suuttua.
Ei suutu varmaan ku on huumorintajuinen nauroin sille May-Lenin päivystävän diakonin yölinja jutullekin ääneen tos yks yö😂

vierailija
A, stay upeissa ja minihameessa tänään

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla sylissäsi. Siinä kehräisin tyytyväisenä. Olisi niin ihanaa. 🥰
Minusta olisi ihana dominoida sinua hellästi. 😍😳👉👈
Ollut vähän parempi olo tänään. Ei ole väsyttänyt niin että ajatus ei kulje. Hengenahdistus on vähentynyt jonkin verran. Sitä oli ollut sunnuntaista asti. Yhdellä läheisellä ja kaverilla ollut mykoplasmaa. Mä paranen hitaasti sen takia kun mä en aina syö tarpeeksi ja sitten noi puutostilat ruokavalion kusemisesta. 👍 Oi voi mun paino on tippunut 53kg. V*ttu mä lähen kohta tuulen matkaan. 😆 Tuutko pelastamaan jos tuuli vie minut. 🥺
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Voisinpa olla sylissäsi. Siinä kehräisin tyytyväisenä. Olisi niin ihanaa.
Minusta olisi ihana dominoida sinua hellästi.
Ollut vähän parempi olo tänään. Ei ole väsyttänyt niin että ajatus ei kulje. Hengenahdistus on vähentynyt jonkin verran. Sitä oli ollut sunnuntaista asti. Yhdellä läheisellä ja kaverilla ollut mykoplasmaa. Mä paranen hitaasti sen takia kun mä en aina syö tarpeeksi ja sitten noi puutostilat ruokavalion kusemisesta. Oi voi mun paino on tippunut 53kg. V*ttu mä lähen kohta tuulen matkaan. Tuutko pelastamaan jos tuuli vie minut.
Rakkaudella M.K.K
Varmaan jaksaisin nostaa sut jo yhdellä kädellä ilmaan 😊

Yhteistyössä