Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika on suhteellista, eikö avaruuskin ole vähän kuin laskostunut kangas, mutta sen minkä on menettänyt, ei sitä saa enää takaisin. Ellei joku keksi ajankääntämisen tai aikamatkustuksen tai muuta ihmeellistä, mutta eipä näitä ainakaan yleisesti ottaen ole saatavilla.
Minun mielestäni aikaa ei ole olemassakaan. Olemme vain antaneet nimen aika. Ja jopa ajan lopun nimeämällä sen kuolemaksi. Kun "aika" loppuu voiko sieluni kulkea minne vain, koska fyysinen olomuoto ei ole sitä rasittamassa. Sivusta.
 
vierailija
On vaan vaikea hyväksyä, jos vaikka oma epätyydyttävä nykytilanne johtuu muiden aiemmista tekemisistä tai miksei omistakin, miksei vaan toiminut toisin. Jälkiviisaus on aina helppoa eikä kyllä lohduta tippaakaan. Helpompaa olis itse asiassa jos tietäis että ois vaan itse mokaillut.
Kaikkeen ei välttämättä löydy syytä. Joskus asiat vain on.
 
vierailija
Terveisiä tulevalle kumppanilleni. Äskettäin tai jo pidempään olen uumoillut että mieheni pettää, nyte on selvää, kondomit löytyivät. Toivon että löydän sinut mahdollisimman pian, kauan olen jo odottanutja elänyt hiljaiseloa, kuin hämähäkin seitin satimessa.
 
vierailija
Minun mielestäni aikaa ei ole olemassakaan. Olemme vain antaneet nimen aika. Ja jopa ajan lopun nimeämällä sen kuolemaksi. Kun "aika" loppuu voiko sieluni kulkea minne vain, koska fyysinen olomuoto ei ole sitä rasittamassa. Sivusta.
Ei sitä tavallaan olekaan, on vaan liikettä ja tapahtumia. Liikkeen määrä on vaan rajallinen tietyssä muodossa.
 

Yhteistyössä