Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaivattu vastaa aina oikein, jos minä satun kirjoittaan tänne tai vauvalle. Mutta en koskaan jatka siitä juttua tai myönnä, että vastaus osui. Koska tämä on pelkkää fantasiaa, fantasiaa, fantasiaa.
 
vierailija
Eikö tuo ole se piposaurus-sekoilija? Muistaakseni on kertonut olevansa kirjolla. Yritetään ymmärtää häntä.
🤍
🩵💛
____

Moi. En ole 'Piposaurus', enkä
muukaan vakionimimerkki. En perusta anonyymiketjuista ylipäätään, vaan somettamisesta omalla naamalla ja nimellä, mistä nyt tosin pidän tietyiltä osin julkaisutaukoa jatkuvien sometilieni hakkeriyritysten takia. Nimelläni on viime aikoina trollattu jatkuvasti vauvan kaipuuketjussa, enkä ole siihen puuttunut - siksi laitoin tänään
[>la puolella, aamupvä ] tänne muutaman oikaisuviestin asiasta.

Viestit ovat jstn syystä olleet ulkonäkööni kohdentuvaa todella mautonta 'olen läski' - osastoa, vaikka painoindeksini on normaalin, terveen hoikan ihmisen.

Vielä: miksi nimenomaan tänne kirjoitin nämä oikaisut, on se, että täältä ei sabotoija kykene mielivaltaisesti mitään poistamaan.

On nimittäin niin, että mitä ilmeisimmin tämä sama hlö, joka jstn syystä vähättelee/herjaa ulkonäköäni, poistattaa jokaisen viestini sen kerran, kun hyvin harvoin jotain kirjoittanut olen
vauva.fi-ketjussa. Kirjoitan aina 'järkeviä', en koskaan mtn mautonta tai loukkaavaa.
[Enkä taatusti kenenkään ulkonäköä arvostele].

En mielelläni kirjoittaisi enää tännekään yhtään mitään, kunhan vain minun nimeäni käyttävä trolli päästäisi minut kesä 2024 - palstavisitoijan/noviisin täältä menemään.

Se olisikin pyyntöni. E trolli, jätä minut rauhaan, niin voin kokonaan häipyä näistä
kahdesta ketjusta.
Ole kiltti,
päästä minut pois.

Toivotan jokaiselle hyvää yötä/
miellyttävää/ suloista sunnuntaita.

(⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ

💛
🩵🤍
 

Yhteistyössä