vierailija
Ilmeisesti haluaisit innokkaastikin nähdä, mutta et taida haluta tätä flunssaa kuitenkaan. Ei vaikuta parissa päivässä paranevalta versiolta.
n-m?Ilmeisesti haluaisit innokkaastikin nähdä, mutta et taida haluta tätä flunssaa kuitenkaan. Ei vaikuta parissa päivässä paranevalta versiolta.
Niinpä. Harhaisuuden muoto se on tuokin. Enkä ite ainakaan jaksais lukea jatkuvasti tuollaisia "Se ja se E:n viesti ei sitten taas vauvalla ollut multa" ja kilometri itsekehua perään viestejä. Kirjoittais nuo edes sinne vauvan ketjuun, mitä se tänne kaksplussalle vielä kirjoittelee mitä vauvalla kirjoitellaan.Luulet siis kaikken luulevan, että E-viestit olisi juuri sinulta. Grandioottista.
Minkä ikäinen on hän?Ihana. Olet liian nuori. Mutta ihana. Ihana. Ihana.
Eikö tuo ole se piposaurus-sekoilija? Muistaakseni on kertonut olevansa kirjolla. Yritetään ymmärtää häntä.Niinpä. Harhaisuuden muoto se on tuokin. Enkä ite ainakaan jaksais lukea jatkuvasti tuollaisia "Se ja se E:n viesti ei sitten taas vauvalla ollut multa" ja kilometri itsekehua perään viestejä. Kirjoittais nuo edes sinne vauvan ketjuun, mitä se tänne kaksplussalle vielä kirjoittelee mitä vauvalla kirjoitellaan.
-sivusta
Liian nuori. Mutta ihana!Minkä ikäinen on hän?
En tiedä mistään piposaurus-tyypistä. Ei ole ollut aikoihin aikaa lukea vauvan ketjua. Sinne tulee niin paljon viestejä, ihan kaikkea muuta kun kaipausta, niin luen mieluummin vain tätä ketjua. Paitsi nyt tännekin on alkanut tulla kaikkea muuta.Eikö tuo ole se piposaurus-sekoilija? Muistaakseni on kertonut olevansa kirjolla. Yritetään ymmärtää häntä.
18Minkä ikäinen on hän?
Vastaus tuli sivusta. Ei minulta.
Wut?Gallup: Oletko juonut kaivattusi pissateetä?
Ketjusta vai joltain paikkakunnalta vai työpaikalta vai mistä?Minun pitää lähteä pois . Minun täytyy.
Kaiksita näistäKetjusta vai joltain paikkakunnalta vai työpaikalta vai mistä?
Olen kovin pahoillani. Eläimet ovat tärkeitä <3Yksi kisuista nukkui pois.
-M.K.K
Niin minullakinHiljainen toiveeni olisi tavata kaivatun kanssa.
Ei kai sentäänLiian nuori. Mutta ihana!