Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oisko vaikka niin etten pidä johdatuksen ajatuksesta ja siitä, että riippumatta mitä teen tai mihin pyrin niin silti syntyy vaikutelma ettei valinnan m ahdollisuutta edes ollut olemassa? Elämästä yleisesti ei ainoastaan rakkauteen liittyen. ennemminkin testausta, että olisinko vielä kiinnostunut ja jos olen niin palaa lähtöruutuun, koska en suostu nykyiseen tilanteeseen ja ole onnesta ymmyrkäisenä siitä millaiseksi olen muokkautunut.
 
vierailija
Huomenet idän karismaattiselle kaunottarelle. Ei oo sua näkynyt täälläkään enää. Havaitsin jonkun kirjoittelevan E signeerattuja "olen lihava" tyylisiä pilailuviestejä naapurisivulla. Täytyy olla todella mustasukkainen ja kateellinen sulle jostakin, nimenomaan ulkonäöstä, kun sun knocknout tikistä tanssijan kropasta saa noin suuret kiukut ja painollasi pilailee. Oisko joku paikallinen sut tunteva, joka näitä katkeria kirjoittaa? Tuuhan skrivaamaan jotain. Stadista sun irl tuttu tiedät kuka
 
vierailija
Sama jäbä itään Eelle: Skrollasin just uuden kerran. Sivulla kasiykskuus oli tommonen "En voi lähettää viestiä, koska olen lihava " E | viimeisin trollausbongaus. Luulen tosin, että vakiolukijat jo hahmottaa mistä kyse. Ei oo helppoo olla suosittu, ota se vaikka niin, sitä se on!😘🥰
 
vierailija
Kuka saa mitä haluaa? Tai mistäpä minä tiedän mitä kukakin tahtoo, mutta kyllä realiteetitkin sanelevat valintoja suurin osin. Olisin halunnut muuta kuin mikä on tämän hetkinen tilanne, mutta vallitsen sen mikä on mahdollista tällä erää. Tietääkseni en ole liiemmin sekaantunut kenenkään toisen valintoihin ja onhan tässä jo useamman vuoden ajan opetettu etteitoiveillani ja haluillani ole kenellekään merkitystä.
Homman juju onkin että sun täytyy ihan itse tehdä sun toiveista ja haluista prioriteetti. Ei yhtään kukaan muu tule sitä tekemään sun puolesta tai pitämään niitä priorireettina samalla tavalla kuin sinä voit. Korkeintaan joku joka todella sua rakastaa ja silloinkin kyse voi olla siitä, mitä he luulevat olevan sun parasta tai siitä mitä itse vaan niin kovin haluaisivat sun elämässä nähdä. Edes äidit eivät ole immuuneja sille, että suuressa rakkaudessaan luulevat tietävänsä lapsensa tai tietävänsä paremmin mitä hän tarvitsee tai milloin hänen pitäisi olla onnellinen. Eli yksin sun kontolle se lopulta jää arvostaa sun unelmia, tarpeita ja haluja. Sun kontolle raivata ja tehdä niille tila sun elämässä. Jos odotat sitä muilta, tulet usein pettymään sekä katkeroitumaan siitä mikset elä sellaista elämää kuin olisi sulle hyvä. Älä odota muilta lupaa tai siunausta, koska useimmissa tapauksista et tule sitä saamaan.
 
vierailija
Homman juju onkin että sun täytyy ihan itse tehdä sun toiveista ja haluista prioriteetti. Ei yhtään kukaan muu tule sitä tekemään sun puolesta tai pitämään niitä priorireettina samalla tavalla kuin sinä voit. Korkeintaan joku joka todella sua rakastaa ja silloinkin kyse voi olla siitä, mitä he luulevat olevan sun parasta tai siitä mitä itse vaan niin kovin haluaisivat sun elämässä nähdä. Edes äidit eivät ole immuuneja sille, että suuressa rakkaudessaan luulevat tietävänsä lapsensa tai tietävänsä paremmin mitä hän tarvitsee tai milloin hänen pitäisi olla onnellinen. Eli yksin sun kontolle se lopulta jää arvostaa sun unelmia, tarpeita ja haluja. Sun kontolle raivata ja tehdä niille tila sun elämässä. Jos odotat sitä muilta, tulet usein pettymään sekä katkeroitumaan siitä mikset elä sellaista elämää kuin olisi sulle hyvä. Älä odota muilta lupaa tai siunausta, koska useimmissa tapauksista et tule sitä saamaan.
Tämä siis sivusta, sori.
 

Yhteistyössä