Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietää kyllä. On tiennyt kauan.
Kysyin sua illastamaan kanssani. Oon saattanut tehdä hirveän virheen. Oon aivan sekaisin kaikesta sekoitetusta signaalista. En tiedä mitä tehdä. Mennään vaan syömään. Mä avaudun sulle, kerron kaiken. Voidaan mennä käsi kädessä. Tai sitten ne on jäähyväislounaat. Kuten haluat. En mä tajua enää mitään. Oon vaan onnellinen, kun näin täällä mun ystävän. Se on pelkkää hyvää tän stressin keskelle ja oon kiitollinen siitä.

En mä oikeasti tiedä mitä haluat. Todennäköisesti oot pettynyt muhun. Se on ymmärrettävää. Sano mulle suoraan.
 
vierailija
Sä saat sen mitä haluat. Sen mä vaan sanon. Nauti viikonlopusta ja hyvää yötä. En mä kaipaa sua täällä. Mä lopetan sen.
Kuka saa mitä haluaa? Tai mistäpä minä tiedän mitä kukakin tahtoo, mutta kyllä realiteetitkin sanelevat valintoja suurin osin. Olisin halunnut muuta kuin mikä on tämän hetkinen tilanne, mutta vallitsen sen mikä on mahdollista tällä erää. Tietääkseni en ole liiemmin sekaantunut kenenkään toisen valintoihin ja onhan tässä jo useamman vuoden ajan opetettu etteitoiveillani ja haluillani ole kenellekään merkitystä.
 
vierailija
Kaipaan sua niin, joka päivä, edelleen, vaikka en saisi. Eikä kukaan voi ymmärtää. En vaan osaa elää ilman sua. Enkä tiedä haluanko. Ilman sua maailma on niin erilainen, tyhjä ja yksinäinen. En olisi koskaan uskonut, että meille käy näin. Luulin, että ollaan ikuiset.
 

Yhteistyössä