Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Henkisentien hiippareiden käsitys korkeimmasta parhaasta on näkökulmastani verrattavissa lehmänläjään. Miksihän edes kuuntelen kollektiivisia tulkintoja, kun saan niistä lähinnä helvetillisen *itutuksen.
 
vierailija
Melkoista sekoilua nämä ketjut. Kukaan ei lopulta tiedä kuka kirjoittaa ja kelle. Pitää aina olla vesiselvä kahden välinen tunniste, muutoin viestintä on täyttä turhaa sekavuutta. Vain tunnistein olen itse tehnyt, eli ei turhia harhailuviestejä.
 
vierailija
Promoaisin sua ja mua tai sä osaat senkin paree. Oltais lyömättömiä ja erottamattomia. Oltaisiin paita ja peppu duo. Olisit mun Julia ja mä sun Romeo. Suhun en väsyisi koskaan muusani mun. Kierrettäis ja keikkailtais. Väliajat nautittais rakkaudesta hullun lailla. Matkustettais maailman ympäri. Elettäis yhdessä ihana tulevaisuus.
 
vierailija
Promoaisin sua ja mua tai sä osaat senkin paree. Oltais lyömättömiä ja erottamattomia. Oltaisiin paita ja peppu duo. Olisit mun Julia ja mä sun Romeo. Suhun en väsyisi koskaan muusani mun. Kierrettäis ja keikkailtais. Väliajat nautittais rakkaudesta hullun lailla. Matkustettais maailman ympäri. Elettäis yhdessä ihana tulevaisuus.
Ei mulle, ku en kaipaa ketään mut kysynpä vaan, et ooks muusikko ja ihastunu laulajaan tai soittajaan eli hän ois sun taiteellnen muusas, meniks lähelle.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa suukotella ja pusutella sinua kaulaan ja ehkä vähän nakerrella. 🥰
Minun pitää alkaa tekemään manauksia jospa sinä ilmestyisit viekkuuni. 🤔😍
Menin ostamaan ison kurpitsan. 😋 Olisi niin siistiä käydä Salon kurpitsaviikoilla. 😁 Tämmöinen hauska ajatus. Jos oltaisiin oltu saman ikäisiä ja samaan aikaan yläkoulussa oltaisiinko huomattu toisiamme koskaan. Olin sellainen urheileva, taiteilija, emo/gootti, huligaani erityisluokalla. Ulkonäöltä olin pieni, hoikka, mustat hiukset, lävistyksiä naamassa ja pukeuduin mustaan. 😄
Rakkaudella M.K.K 😘
 

Yhteistyössä