Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mullakin tull sama ajatus. Nn? On olemassa eräs erittäin inhottava henkilö, joka niin voi tehdä.
Mulla ei tule ketään inhottavaa henkilöä mieleen, mutta joku yhteinen tuttu sen täytyisi olla. En tiedä mikä on motiivi. Voihan se olla saada kiinni ja nyt tavallaan pikkuisen jäin kiinni. Mutta vasta irl kiinni jääminen ois täydellistä kiinni jäämistä.
 
vierailija
Otahan hetkeksi tarkasteluun rehellisesti ja oikeasti se mahdollisuus, että oikeasti oon ollut pitkään rakastunut suhun. Yritä astua mun saappaisiin hetkeksi. Miltä ajattelet sun toiminnan tuntuneen musta?
 
vierailija
Sä et todella taida tietää itsekään mitä tunnet mua kohtaan. Sen vuoristoradan, jonka kyydissä oon pitkään yrittänyt pärjätä, taitaa aiheuttaa se, että tykkäät, mutta et sitten kuitenkaan tarpeeksi. Hetken luulin, että vihdoin liikutaan oikeaan suuntaan, ehkä maaliin saakka, mutta taas vetäydyt. Se on raastavaa. Hyvää yötä kuitenkin. ❤🌞
 
vierailija
Otahan hetkeksi tarkasteluun rehellisesti ja oikeasti se mahdollisuus, että oikeasti oon ollut pitkään rakastunut suhun. Yritä astua mun saappaisiin hetkeksi. Miltä ajattelet sun toiminnan tuntuneen musta?
Jos olisit eräs niin sanoisin mene eteenpäin. Meitä ei ole ikinä ollut, eikä meitä ikinä tule. Toimintani on toivottavasti tuntunut siltä, etten välitä sinusta tuon taivaallista. En ole välittänyt, en välitä, enkä tule ikinä välittämään. Varmasti totuus tuntuu pahalle, kuten itsellänikin tuntuisi sellaisen ihmisen kohdalla, jonka tunnistaisin omakseni ja tunteet olisivat voimakkaat ja rakastaisin häntä.
Sinähän et ole henkilö, jolle kirjoitin, mutta tällainen henkilö on olemassa. Minusta on inhottavaa olla jonkun pakkomielle ja haaveiden kohde ihmiselle, joka ei usko sanaa EI ja jankuttaa samaa vuodesta toiseen. Suosittelen: tulos tai ulos.
 
vierailija
Mulla ei ole tarvetta saada omaa biologista lasta, vaikka toki ajatuksena mukava, mutta siihen liittyy niin paljon kaikkea, että en oo koskaan vakavasti harkinnut asiaa. Ei myöskään oikeastaan tarvetta elää lapsiperhearkea, mutta jos kumppani ehdottomasti haluaisi niin voisin harkita.
 
vierailija
Sä et todella taida tietää itsekään mitä tunnet mua kohtaan. Sen vuoristoradan, jonka kyydissä oon pitkään yrittänyt pärjätä, taitaa aiheuttaa se, että tykkäät, mutta et sitten kuitenkaan tarpeeksi. Hetken luulin, että vihdoin liikutaan oikeaan suuntaan, ehkä maaliin saakka, mutta taas vetäydyt. Se on raastavaa. Hyvää yötä kuitenkin.
Tämän vuoristoradan rakenteet ovat jo niin vanhat, että turvallisuustarkastaja määräsi sen purettavaksi. Uusi, hienompi ja turvallisempi laite rakennetaan jonnekin muualle.
 

Yhteistyössä