Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieti nyt jo itse, 10 vuotta tyhjää lupailua, mitään ei tapahdu... Jaksaisitko itse? Ja eikö ole selvä merkki ettei kovin paljon kiinnosta...
Tuskin Tosis se täällä sua kaipaa, jos teidän harva yhteys perustuu sun mielessä joihinkin sähköposteihin ja näihin palstakirjoitteluihin. Teillä olisi jo ollut kunnollista irl viestittelyä ja näkemistä jos hän haluaisi ja teidän välillä jotain olisi. Kun mä tulin ketjuihin joskus 2018, silloinkin jo huutelit tapaamisen perään etkä kuitenkaan saanut sitä sovittua.
 
vierailija
Toivottavasti et sekoita mua toiseen jos täällä kävisit lukemassa. En ole muutosta ja tapaamista täällä jatkuvasti toivova ilmeisesti Tosikseksi kutsuttu kirjoittaja, vaikka pitkään olen kaivannutkin ja hyvin karkeasti tilanteet kai ovatkin vähän samantapaisia. Vapaalta varatulle.
 
vierailija
Tuolla kaukana yhdessä risteyksessä tänään, sattumalta huomasin ala-asteella samalla luokalla olleen, jotkut tunnistaa kummasti heti vaikka ei olisi vuosikausiin nähnyt. Saman niminen kun kaivatun toinen nimi, joskus mietin oonko tulossa hulluksi vai lähettääkö universumi jatkuvasti jotain viestejä. Aina jotain joka muistuttaa.😅🙂
 
vierailija
Mä oon kirjottanut sulle tänne vaan aamulla huomenet. Mikään muu ei ole multa. Mä aattelen sua edelleen paljon ja toivon yhteistä elämää tai ainakin mahdollisuutta kokeilla sitä. Monesti nykytilanne ahdistaa. Oot mulle superrakas. Hyvää yötä. ❤🌞
 
vierailija
Kuuntelen lempeää, lohduttavaa kesäsadetta ja ajattelen sua. Sydän on raskas kaipauksesta ja kaiken mahdottomuudesta. Silti olen onnellinen, että olet olemassa.
Kirjoitat kauniisti. Minäkin olen onnellinen, että kaivattuni on olemassa, vaikken häntä voikaan saada. Kaipaus aiheuttaa välillä surua, vaikka kaivattuni toivookin, ettei aiheuttaisi sitä minulle.
 
vierailija
Miten jotkut voisivat yllättyä siitä kuinka laaja-alaisesti tai yllättävästi mitäkin voisi kysellä tai kommentoida ilman että näin tekeminen on jotenkin liian outoa taikka paljon mukamas. Mitä niiden myötä sitten käy ilmi tai muuten tulee selvemmäksi voi tietysti asioihin vaikuttaa muttei se ole sama. :p
 

Yhteistyössä