Aiotko lopettaa vai loppuuko kaipaus?Hyvä, yritä keskittyä siihen jatkossa?
Ajattelin että meidän olisi ehkä aika lopettaa yhteydenpito, olen todella väsynyt tähänMiksi kysyit?
Eli ei enää kiinnosta.Ajattelin että meidän olisi ehkä aika lopettaa yhteydenpito, olen todella väsynyt tähän
Mieti nyt jo itse, 10 vuotta tyhjää lupailua, mitään ei tapahdu... Jaksaisitko itse? Ja eikö ole selvä merkki ettei kovin paljon kiinnosta...Eli ei enää kiinnosta.
Esteitä on edelleenkin, valitettavastiOnko mitään edistystä tapahtunut keväästä? Esteitä varmaan on edelleen?
Et ole hän, onneksi.Mieti nyt jo itse, 10 vuotta tyhjää lupailua, mitään ei tapahdu... Jaksaisitko itse? Ja eikö ole selvä merkki ettei kovin paljon kiinnosta...
Eikö siitä miksikään muutu..Esteitä on edelleenkin, valitettavasti
Hyvä, jos suostut viestimään. Sinun pitää poistaa estot viestinnältäni ja vastata viesteihini. Itse en estele, pidättele en. Naiselle mieheltä.Mikä on tapaamisen mahdollisuus?
Tietenkään ei muutu ellei muuteta.Eikö siitä miksikään muutu..
Kaivannut naista ja viestinyt tälle huomattavan paljon pitempään.Onko mitään edistystä tapahtunut keväästä? Esteitä varmaan on edelleen?
Kuinka voin auttaa sinua? Oletko mies vai nainen. Sivusta.Minulta loppuu voimat sun kanssa
Lopetetaan palstailuKuinka voin auttaa sinua? Oletko mies vai nainen. Sivusta.
Hyvä jos joku toinen jaksaa paremminLopetetaan palstailu
Monet kirjoittavat tänne samoin kuin sinne toisellekin palstalle, ei täällä voi tietää kuka on kuka ja kenelle kukin kirjoittaa.Ei siltä vaikuta. Olet lupaillut tapaamista jo 10 vuotta. Mitään ei tapahdu... Oletko mt-ongelmainen kiusaaja?