vierailija
Juu, siinä toisessa ketjussa lopetin jo( mitä nyt tänään poikkesin). -sivusta tai eiAjattelin että meidän olisi ehkä aika lopettaa yhteydenpito, olen todella väsynyt tähän
Juu, siinä toisessa ketjussa lopetin jo( mitä nyt tänään poikkesin). -sivusta tai eiAjattelin että meidän olisi ehkä aika lopettaa yhteydenpito, olen todella väsynyt tähän
Samat kirjoittaa molempiin.Monet kirjoittavat tänne samoin kuin sinne toisellekin palstalle, ei täällä voi tietää kuka on kuka ja kenelle kukin kirjoittaa.
Tuskin Tosis se täällä sua kaipaa, jos teidän harva yhteys perustuu sun mielessä joihinkin sähköposteihin ja näihin palstakirjoitteluihin. Teillä olisi jo ollut kunnollista irl viestittelyä ja näkemistä jos hän haluaisi ja teidän välillä jotain olisi. Kun mä tulin ketjuihin joskus 2018, silloinkin jo huutelit tapaamisen perään etkä kuitenkaan saanut sitä sovittua.Mieti nyt jo itse, 10 vuotta tyhjää lupailua, mitään ei tapahdu... Jaksaisitko itse? Ja eikö ole selvä merkki ettei kovin paljon kiinnosta...
Lopeta tuo harhailu ja tuntemattomien kirjoittajien syyttely. Ei ole tervettä eikä tee hyvää sinulleEi siltä vaikuta. Olet lupaillut tapaamista jo 10 vuotta. Mitään ei tapahdu... Oletko mt-ongelmainen kiusaaja?
Kiitos.Helpottunut että tämä on ohi.. lopetan
Mun kaipaus ei tottele kalenteria, pyörittää ihan miten haluaa…Heinäkuu alkoi ja siihen päättyi kaipaus.
Kirjoitat kauniisti. Minäkin olen onnellinen, että kaivattuni on olemassa, vaikken häntä voikaan saada. Kaipaus aiheuttaa välillä surua, vaikka kaivattuni toivookin, ettei aiheuttaisi sitä minulle.Kuuntelen lempeää, lohduttavaa kesäsadetta ja ajattelen sua. Sydän on raskas kaipauksesta ja kaiken mahdottomuudesta. Silti olen onnellinen, että olet olemassa.
Vau. Kolme kertaa vuorokauden aikana? Huomasiko hän myös sinut?Toisen pikaisen näkemisen jälkeen ajattelin, että tulee se kolmaskin, vaikka todennäköisyys on äärettömän pieni. Niin tuli. Magneettinen vuorokausi.
🩷Kirjoitat kauniisti. Minäkin olen onnellinen, että kaivattuni on olemassa, vaikken häntä voikaan saada. Kaipaus aiheuttaa välillä surua, vaikka kaivattuni toivookin, ettei aiheuttaisi sitä minulle.