Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinun tarvitseminen on vähentynyt, tunteet eivät. Tunnistan, että koen tarvitsevani sinua erityisesti silloin, kun koen turvattomuutta (sille on oikea, konkreettinen syy). Haen sinusta turvaa, olen hakenut sitä kaikki nämä vuodet.
 
vierailija
Onko sulla muita rinnakkais- tai fantasiatodellisuuksia? En nyt puhu muista ihastuksista.
Jos unelmia ja haaveita (joiden tiedän olevan unelmiaja haaveita) ei lasketa niin yksi todellisuus, johon parhaani mukaan pyrin näkemään tulevaisuuden mahdollisuuksia, koska todellisuus tällä hetkellä (jo muutaman vuoden ajan) on ollut pääosin vähintäänkin masentava.
 
vierailija
Ei hän tietenkään ole. Tuo on vain yksi rakkauden osa-alue. Normaalissa parisuhteessa turvan tarvetta ei tarvitse ajatella, kun turva on itsestäänselvyys. Mutta puolisot nojaavat toisiinsa monessakin mielessä.
Parisuhteessa voi kokea myös turvattomuutta. Myös toisten turvattomuutta. Avuttomuutta. Moni syyllistäisi eräästä asiasta, josta olen pitänyt suuni kiinni. Asian ilmiantaminen vaan rikkoisi enemmän vääryyttä kokenutta, kuin olisi oikein. Ja silti mietin kaikkea ja sen vaikutuksia.
Kun koko elämä on ollut turvattomuutta. Luulen, että siellä jossain mielen suojelevan unohduksen takana on jotain mitä mieli ei jaksa käsitellä. Olen niin tottunut siihen turvattomuuteen. Lukemaan merkkejä. Pelkäämään. Ahdistumaan. Hautaamaan kaiken ja unohtamaan. Päivästä toiseen. Kertomatta kenellekään. Minä kestän. Miten kestän. Mutta huolissani olen muista. Sivustalta.
 

Yhteistyössä