Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän tässä järkeä ole, mutta eipä tunneasioissa järkeä olekaan. Olisi vain mukavaa joskus puhua kasvokkain tai ainakin niin, että tiedän puhuvani sinun kanssasi.
Minä en enää. Se aika ja mahdollisuus puhua kasvokkain oli ja meni. En sen enempää omia asioitani avaa, mutta kyllä se liian pitkä puhumattomuus teki sen, että koen paremmaksi ettei enää nähdä, eikä puhuta. Muistelen sitten joskus näitäkin vuosia. Tai sitten en. Mulla on menneisyydessä paljon ihmisiä, jotka olen jättänyt taakseni. Varmaan osa levitellyt juttua, että syy minussa. Mitäpä sitä tuntemattomille asioita oikaisemaankaan. Ehkä joskus on parempi antaa vaan ihmisten luulla minun olevan se tarinan kusipää. Ainahan sitä pitää olla joillain juoruttavaa. Juorutkoon sitten perättömistä asioista. Sivustalta.
 
vierailija
Kaivattusi ei vaikuta näihin valintoihin millään tavalla?
Tällä hetkellä ei ole yhtäkään niin läheistä suhdetta, että kenelläkään olisi vaikutusta valintoihini. Tällä erää siis ratkaisisivat työ ja opiskeluasiat. Toki, jos rakkausrintamalla tapahtuisi kehitystä niin silloin saattaisikin olla vaikutusta. Kaivattua tai ei, mutta ellei ole läsnä elämässä, niin silloin ei ole myöskään vaikutusta päätöksiin. En ole kiintynyt nykyiseen asuinpaikkaan, joten sekään ei pitele, jos mahdollisuudet eivät avaudu täällä.
 
vierailija
Kaipuuni satoi rankkasateen voimalla maahan, muodosti kaiken altaan syöviä vuolaita pyörteitä, päätyi lopulta ikävän valtameren virtojen vietäväksi. Nyt olen tyhjä, tuhoa tutkin.
 
vierailija
Minä en enää. Se aika ja mahdollisuus puhua kasvokkain oli ja meni. En sen enempää omia asioitani avaa, mutta kyllä se liian pitkä puhumattomuus teki sen, että koen paremmaksi ettei enää nähdä, eikä puhuta. Muistelen sitten joskus näitäkin vuosia. Tai sitten en. Mulla on menneisyydessä paljon ihmisiä, jotka olen jättänyt taakseni. Varmaan osa levitellyt juttua, että syy minussa. Mitäpä sitä tuntemattomille asioita oikaisemaankaan. Ehkä joskus on parempi antaa vaan ihmisten luulla minun olevan se tarinan kusipää. Ainahan sitä pitää olla joillain juoruttavaa. Juorutkoon sitten perättömistä asioista. Sivustalta.
😥😐🤗
 
vierailija
Minun on ainakin pakko lähteä. Vuokranantaja määrää ja täällä on niin kalliit vuokrat, ettei ole vara ottaa täältä uutta kämppää. Halvemmille seuduille on lähdettävä. Kaivattu ois ollut ainoa syy jäädä, mutta ei pysty enää itse valitsemaan. Niin pitkään olin kun pystyin. Olin lähdössä jo aiemmin, mutta kaivatun takia venytin niin pitkälle kuin voin. Täysin turhaan kaiken lisäksi.
 
vierailija
Minun on ainakin pakko lähteä. Vuokranantaja määrää ja täällä on niin kalliit vuokrat, ettei ole vara ottaa täältä uutta kämppää. Halvemmille seuduille on lähdettävä. Kaivattu ois ollut ainoa syy jäädä, mutta ei pysty enää itse valitsemaan. Niin pitkään olin kun pystyin. Olin lähdössä jo aiemmin, mutta kaivatun takia venytin niin pitkälle kuin voin. Täysin turhaan kaiken lisäksi.
Samantapainen tilanne, tosin aion viedä kaivattuni muassani.
 

Yhteistyössä