Kannattaa kysyä asiaa kysyä ihan suoraan eikä harhailla. Mä joka sanaa periaate tossa aiemmin käytin taas olen jäänyt lopulta kakkoseksi hänen vaimolleen ja siltä pohjalta kirjoittelen. Terveisin Se lähestulkoon 10 vuotta kaipaillut. Syyskuun alussa tuli kymmenen vuotta ensitapaamisesta.Musta on tosi karua, että oon jäänyt kakkoseksi jollekin sun periaatteelle. Se on maksanut meidät.
Eli hän se meidät maksoi. Mä olen sinkku ja hän taas päätti jatkaa vaimonsa kanssa. Joten tosiaan ihan turhaan harhailet mun viesteistä tai syyttelet niiden perusteella sun kaivattua.Musta on tosi karua, että oon jäänyt kakkoseksi jollekin sun periaatteelle. Se on maksanut meidät.
Milloin nähdään?Täällä ollaan
Aivan oikein, että varattujen perään mankuva jää lehdellä soittelemaan.Eli hän se meidät maksoi. Mä olen sinkku ja hän taas päätti jatkaa vaimonsa kanssa. Joten tosiaan ihan turhaan harhailet mun viesteistä tai syyttelet niiden perusteella sun kaivattua.
Mutta menisitkö kanssani kylpyyn? Tekis mieli tulla sun luo kukkakimpun kanssa ja viedä sut treffeille välittämättä mistään.Mä kävin jo.
Miehelle?Musta on tosi karua, että oon jäänyt kakkoseksi jollekin sun periaatteelle. Se on maksanut meidät.
Minunkin pitäisi olla nukkumassa, mutta piti ryöpätä vielä sienet ja pesin astiat samalla. Ajatukset toki kaivatussa. Olisi jääneet nuokin tekemättä, jos kaivattu olis ollut vierellä. Nyt lähden nukkumaan ja näkemään unia kaivatusta.Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta ajatukset sinussa.