Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta on tosi karua, että oon jäänyt kakkoseksi jollekin sun periaatteelle. Se on maksanut meidät.
Kannattaa kysyä asiaa kysyä ihan suoraan eikä harhailla. Mä joka sanaa periaate tossa aiemmin käytin taas olen jäänyt lopulta kakkoseksi hänen vaimolleen ja siltä pohjalta kirjoittelen. Terveisin Se lähestulkoon 10 vuotta kaipaillut. Syyskuun alussa tuli kymmenen vuotta ensitapaamisesta.
 
vierailija
Herra hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin olla sinun oma. Olisin sinun ikioma suojelija. Saa*ana. 😍
Olisi ihanaa saada sinut juoksu vakituiseksi seuralaisekseni. Voisit juosta kanssani tai kulkea jotenkin muuten. 🥰
Kaipaisin oikein kovasti halia ja pitelyä sylissä. 🥺 Ollut tänään vähän sellainen olo että haluaisin luovuttaa ihan kaikessa. Kolautin myös pääni aamulla betoniportaikkoon niin että on taas kuhmu päässä. 😒
Kuunnellut koko päivän Rob Zombieta.
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Meni liian pitkään viestiä muotoillessa ja toinen palsta ehti sulkeutua. Siispä hyvin poikkeuksellisesti laitan sen tänne, yritän taas jatkossa pysyä poissa.

Meni tänään keskittymiskyky pitkäksi aikaa ennen kuin huomasin pienen, mutta oleellisen eron yhden verkkokokoukseen osallistujan nimessä verrattuna sinuun. Ehdin jo miettiä, vakoiletko minua tai voisiko tosiaan olla mahdollista, että olisit kiinnostunut kyseisestä aiheesta ja ihan sattumalta osuit juuri sinne. Vieläkin on vähän hassu olo. Nyt mietin, olisiko ollut kivaa, jos olisit siellä. Ehkä kuitenkin on parempi näin. Kuvitelmia, niinhän sinä sanoit
 

Yhteistyössä