Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistelen toivoneeni pitkään samaa ja yrittäneeni siirtää asioita todellisuuteen keskustelun kautta jo vuosia sitten. Kaivattuni ei ollut siihen valmis ja sain aikalailla siipeeni. Sellaiset aloitteet tulevat jatkossa siis häneltä.
Ei niitä tule, kun ei ole tähänkään mennessä tullut. Kannattaa suunnata ajatukset muualle. Niin minunkin kannattaisi.
 
vierailija
Hanipöölle ihania unia. 💕
Ja hyvin paljon yöhaleja ja pusuja. 🤗😚
Saisinpa sinut viekkuuni. Olisit sopiva halinalle. 🥰
Mulla on pieni ongelma painan vaan 52kg ja mun rasvaprosentti on mennyt liian alhaiseksi. On tullut pieniä ongelmia. Mun hormonitoiminta ei oikein toimi. 😬
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Siis rehellisyys ei mun mielestä tarkoita sitä, että pitää vaikka avata itsensä kaikissa tilanteissa kaikille ihmisille, tai kertoa avoimesti ajatuksistaan tms. Kai se on enemmän sitä, että on rehellinen aikeissaan ja siinä mitä tuo ilmi
 
vierailija
Hänelle kaikki on mahdollista. Ja luulisin sinullekin.
Tämä. Loppujen lopuksi lähes kaikki on mahdollista. Ihan meille jokaiselle. Tietysti on joitain asioita ja tilanteita joita ei vain saavuteta tuosta noin tai ikinä. Mutta periaatteessa siis kyllä kaikki on mahdollista kun vain laittaa omat ajatuksen töppöset ja kehon liikkeelle. Ihminen on vain itsensä suurin este. Ei mikään muu.
 
vierailija
Siis rehellisyys ei mun mielestä tarkoita sitä, että pitää vaikka avata itsensä kaikissa tilanteissa kaikille ihmisille, tai kertoa avoimesti ajatuksistaan tms. Kai se on enemmän sitä, että on rehellinen aikeissaan ja siinä mitä tuo ilmi
Mun mielestä tää on itsestään selvää. Mä oon mun kaivatulta pyytänyt, että ennemmin vastaa ettei halua kertoa kun valehtelee koska ei halua kertoa. Sitä ei saisi anteeksi, jos jatkaisi matkaansa eteenpäin ja jättäisi sen kertomatta itse oivallettavakseni ja ihmeteltäväkseni.
 
vierailija
Tämä. Loppujen lopuksi lähes kaikki on mahdollista. Ihan meille jokaiselle. Tietysti on joitain asioita ja tilanteita joita ei vain saavuteta tuosta noin tai ikinä. Mutta periaatteessa siis kyllä kaikki on mahdollista kun vain laittaa omat ajatuksen töppöset ja kehon liikkeelle. Ihminen on vain itsensä suurin este. Ei mikään muu.
Ei toista voi viedä väkisin, jos hän ei halua.
 

Yhteistyössä