vierailija
Ei ehkä ole ei, mutta niiden eli ihmissuhteiden eteen mielestäni kannattaakin työstää positiivisesti positiivisen kautta.Muuten voi olla, mutta ihmissuhteet ei aina ole
Ei ehkä ole ei, mutta niiden eli ihmissuhteiden eteen mielestäni kannattaakin työstää positiivisesti positiivisen kautta.Muuten voi olla, mutta ihmissuhteet ei aina ole
Hyvää yötä vain herra ylikersantti.Hyvää yötä, samantahtinen herra.
Sinäpä olet positiivinen tapausTarkoitinkin, että jos joskus päädytte yksiin.
?Hyvää yötä vain herra ylikersantti.
Koskaan ei voi tietää, toivoa voi.Sinäpä olet positiivinen tapaus
Olette mahdollisesti kohdanneet Kaksoisliekkinne eli Twin Flame-puoliskonne. Se on sellainen sielun kiirastuliprässi, että rakkaudesta ei ole ihminen mitään tiennyt ennen tätä Hiroshiman jytkypommia. Huihai! Usein ikäerokin niin päin, että feminiini reilusti vanhempi kuin maskuliini ja/tai tulee toisesta kulttuurista.. usein iso välimatka.. toinen on jo aviossa toisen kanssa (karmallinen puoliso).. kaikki mahdolliset esteet tiellä. muttaEnsimmäiset vuodet toivoin että tulisi tilaisuus kertoa hänelle miten kaikki meni/ eteni omalla kohdalla ihastumiseen. Toiseen ketjuun olen siitä kirjoittanut pinnallisesti. Siihen liittyi paljon kaikenlaista ja harmittaa jos tulee päivä että kaikki unohtuu.
?? Arvon herraylikersantti? Mitä on mielessänne??
Kaksoisliekki Niin. En voi suoraan kiistää. Olisiko vai ei.Olette mahdollisesti kohdanneet Kaksoisliekkinne eli Twin Flame-puoliskonne. Se on sellainen sielun kiirastuliprässi, että rakkaudesta ei ole ihminen mitään tiennyt ennen tätä Hiroshiman jytkypommia. Huihai! Usein ikäerokin niin päin, että feminiini reilusti vanhempi kuin maskuliini ja/tai tulee toisesta kulttuurista.. usein iso välimatka.. toinen on jo aviossa toisen kanssa (karmallinen puoliso).. kaikki mahdolliset esteet tiellä. mutta
& rakkaus vain syvenee syvenemistään vuosien myötä, vaikka fyysinen kosketus puuttuisi kokonaan, niin silti!
Hyvää yötä - mikäli samantahtisuus viittasi siihen, että minäkin puhuin 18 kk:sta.Hyvää yötä, samantahtinen herra.
Niin... hun. Sen pitäisi lopulta yhdistää. Öitä.bebelle hyvät yöt. Kaipaus on prseestä ja siitä tulisi päästä irti. -n-
Olen eri kuin yllä unia toivotellut. Sen 18kk maininnut. Ja, viimenäkemästä on pidempi aika joten vaikka aikajänne on yhtenevä, emme tunne.Hyvää yötä - mikäli samantahtisuus viittasi siihen, että minäkin puhuin 18 kk:sta.
Sivusta: en usko. Sä lakkasit olemasta mulle irl kun estit.Sivusta:
Uskotko, että vielä jonakin päivänä puhutaan kaikki?
Ok, se olikin todennäköistä. Hyvät yöt sinullekin siitä huolimatta.Olen eri kuin yllä unia toivotellut. Sen 18kk maininnut. Ja, viimenäkemästä on pidempi aika joten vaikka aikajänne on yhtenevä, emme tunne.
Kyllä.Oletko nyt täällä?
SamoinMulla on ikävä sua vielä 2080-luvulla.
Sama hankala tilanne mutta tuo kommentti ei ollut minulta. Kaipaan edelleen ja mietin eri ratkaisumalleja. Hyvää yötä rakas.Sivusta: en usko. Sä lakkasit olemasta mulle irl kun estit.
Hyvää yötä, samantahtinen herra.