Kiitos ja hyvää päivää kanssakaipaaja täältä unisesta aamubussistaOk, se olikin todennäköistä. Hyvät yöt sinullekin siitä huolimatta.
Kiitti tästä. Hauskasti kirjoitit. Aurinkoista päivää!Olette mahdollisesti kohdanneet Kaksoisliekkinne eli Twin Flame-puoliskonne. Se on sellainen sielun kiirastuliprässi, että rakkaudesta ei ole ihminen mitään tiennyt ennen tätä Hiroshiman jytkypommia. Huihai! Usein ikäerokin niin päin, että feminiini reilusti vanhempi kuin maskuliini ja/tai tulee toisesta kulttuurista.. usein iso välimatka.. toinen on jo aviossa toisen kanssa (karmallinen puoliso).. kaikki mahdolliset esteet tiellä. mutta
& rakkaus vain syvenee syvenemistään vuosien myötä, vaikka fyysinen kosketus puuttuisi kokonaan, niin silti!
Kiitti tästä. Hauskasti kirjoitit. Aurinkoista päivää!
[/QUOTE
Oletpa humoristinen tyyppi, joka kirjoitit tämän. Minulla nousi vahva tunne tähtimerkistäsi, mutta en ala näitä tähän ruotia etten saa hörhöhaukkuja niskaani. Vaikka täällä yleensä ollaan tosi kivoja toisille verrattuna mustaan palstaan. Mukavaa perjantaita.
Missä?Olitko tosissaan monni?
Mitä nyt? Mikä juttu tämäOlitko tosissaan monni?
Älä huoli, jos ei sano sulle mitään, niin on jollekin muulle tarkoitettu.Mitä nyt? Mikä juttu tämä
Lakisääteisesti kun isänmaallinen olin, olen vieläkin.Olitko tosissaan monni?
Tieteli oliko joku armeijassa. Luultavasti oli ellei ollut sivari tai käpykaartilainen. Älä murhettele ystäväMitä nyt? Mikä juttu tämä
Lämpöinen ajatus sinulta hänelle. Ketä kaipaat?Jos kaivattu olis jotenkin sairas, toivoisin, että alkais luotta, että voitaisiin pitää yhteyttä ja voisin olla tukena ehkä apunakin jotenkin
Ei ainakaan minusta. Mitään uutisia ei ole.Onko syytä olla huolissaan
Meillä on 6v ikäeroaLämpöinen ajatus sinulta hänelle. Ketä kaipaat?
Aa, ok. Mulle tuli mieleen yksi inside läppä.Tieteli oliko joku armeijassa. Luultavasti oli ellei ollut sivari tai käpykaartilainen. Älä murhettele ystävä
Ei täällä isoja asioita voi kertoa. Ketjuihin ei pysty kirjoittaa kaikesta.Älä salaa multa huolia..