vierailija
Okei. Haluat ottaa etäisemmin?On typerää heittää bensaa liekkeihin.
Okei. Haluat ottaa etäisemmin?On typerää heittää bensaa liekkeihin.
Tuota kaipuuketjua kun alkaa lukea niin kuka tahansa muuttuu pipipääksi oon samaa mieltä. Tulee harhaiseksi melkein.Aloin seurata Vauvan av-posteja toukokuun vimppa viikolla kaverini lähetettyä linkin maakuntaani koskevan kiivaan keskustelun.
No, siitä kehkeytyi pienimuotoinen uusi hobby/tapa käydä päivittäin tsekkaamassa päivän parhaat ketjut plus tuo kaipausk:u..
Tunnustan-
nyt 2 kk jälkeen oon saanut tarpeekseni tuosta kaipuukaaoksesta. Liikaa ohittollaajia ja pahantahtoisia lähes joka kommentissa.
Meni maku. Mä oon tämmönen herkkä kaunosielu. 🫣
-----
Jos et oo mun murunen niin me ollaan kyllä tossa sarjassa kova kisaaja kaksikko sulle ja sun kaivatulle. SivustaMeidän välit on ehkä yhdet oudoimmista ikinä.
KylläSivusta:
Uskotko, että vielä jonakin päivänä puhutaan kaikki?
Ihan aitona, on seissyt vieressä ja hipaissutkin.[G] Oletteko te tavanneet kaivattunne in the flesh ruumiillisena/ lihallisena olentona, vai onko hän somesta/deittiapseista vastaan tullut tapaus, jonka ootte nähneet vain kuvissa?
Pippurisuus ja turha sekä asiaton räyhääminen on mulle ainakin eri asioita. Enkä mä ainakaan sanonut ettei joku muu saisi myös olla pippurinen ja näyttää sitä. -pikkupippuriEi niin, mutta silti sieltä sai kuvan, että saa räyhätä vapaasti itse. Minusta ei saa, vaan ainakin itsellä alkaa nolottaa ja mielestäni aiheesta, koska minähän sen olen aloittanut. Kai ihmiset sitten vaan ottavat itsensä turhan vakavasti.
Kai teit muistiinpanoja, kun hän istui sua vastapäätä?minä vuonna ja minä hetkenä oikeasti tykästyit,
-ensihetkellä kun näin
milloin päädyit terveisketjuun ja miten,
-loppuvuodesta -20 tai alkuvuodesta -21, en ole varma. Olin omista ajatuksistani (ikävästä) sekaisin ja päädyin jotenkin vauvalle lukemaan ketjuja. Luin yhtä toista ketjua, siellä oli yksi juttu, jolloin ajattelin, että pienen pieni mahdollisuus löytää. Absurdia järjellä ajatellen, mutta olin oikeasti niin ”tuskissani”, että sekin riitti. Asiaan oli saatava selkoa, tuntui, että sekoan, oli pakko löytää yhteys, joten toimin vaan sen epätoivon ajamana.
mitä mietit silloin kerran kun ensimmäisen kerran katselit mua pitkään...
-todella kaunis/täydellinen. Siinä vastapäätä istuessa kirjaimellisesti ajattelin ”Luoja miten kaunis”.
Tein muistiinpanoja silmilläniKai teit muistiinpanoja, kun hän istui sua vastapäätä?
Kaipaatko naista?Kilometreistä, jotka taidetaan laskea tuhansissa.
EnKaipaatko naista?
Tulee, varmasti.Tuleekohan ikinä oikeasti sitä hetkeä jolloin keskustellaan kaikesta mahdollisesta. Jolloin voin kysyä mm. että minä vuonna ja minä hetkenä oikeasti tykästyit, milloin päädyit terveisketjuun ja miten, mitä mietit silloin kerran kun ensimmäisen kerran katselit mua pitkään... ja miljoona muuta asiaa. Unohdetaankohan me ajan myötä pikkuhiljaa kaikki ne hetket eikä osata lopulta enää vastata eikä muistella. Ei saada koskaan tietää mitä toinen ajatteli, vaikka juttelemaan vielä joskus päädyttäiskin.
Tänne vielä.
Hyvää yötä rakkaalle hanipöölle.
Ehkäpä nähdään joskus.
Hyvän yön haleja ja pusuja ihanalle.
Rakkaudella M.K.K
Ei vaan oli kommentti tuohon pippurikeskusteluun.Okei. Haluat ottaa etäisemmin?
Täällä kolmas kaipaajakaksikko.Jos et oo mun murunen niin me ollaan kyllä tossa sarjassa kova kisaaja kaksikko sulle ja sun kaivatulle. Sivusta
Se meni naiselle. Joskus vuosi sitten näihin aikoihin laitoin samantyyppisen viestin hänelle.Kuka on "tärkein kanssa kulkija"? Joku kaipaaja toivotti sellaiselle hyvää yötä.