Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä näin kerran painajaisen ihmisestä, jonka tiesin olleen aikoinaan ihastunut minuun ja kaikkensa yritti iskeäkseen. Ennen tuota unta sain kuulla hänen kaipailevan vieläkin perääni. Unessa hän raiskasi minut. Olin tosi ahdistunut pitkään tuon unen jälkeen. Se ihminen on sellainen jollaista en toivo enää ikinä kohtaavani.
Raiskatuksi tuleminen on yksi yleisimpiä naisten seksifantasioita, joten todennäköisesti alitajuisesti kiihotuit siitä, että hän halusi sinua ja toivoit hänen tulevan ja ottavan sinut tai ainakin tekevän jonkinlaisen aloitteen. Itse et voinut sitä tehdä, koska olit jo hänet torjunut. Hänen kiinnostuksensa kiihotti sinua, vaikka tietoisesti piditkin häntä vastenmielisenä. Sinua ahdistaa tämä ristiriita sisälläsi: haluaisit inhota häntä mutta alitajuisesti hän ja hänen kiinnostuksensa kiihottaa sinua.
 
vierailija
Raiskatuksi tuleminen on yksi yleisimpiä naisten seksifantasioita, joten todennäköisesti alitajuisesti kiihotuit siitä, että hän halusi sinua ja toivoit hänen tulevan ja ottavan sinut tai ainakin tekevän jonkinlaisen aloitteen. Itse et voinut sitä tehdä, koska olit jo hänet torjunut. Hänen kiinnostuksensa kiihotti sinua, vaikka tietoisesti piditkin häntä vastenmielisenä. Sinua ahdistaa tämä ristiriita sisälläsi: haluaisit inhota häntä mutta alitajuisesti hän ja hänen kiinnostuksensa kiihottaa sinua.
En todellakaan. Hän ei ole ikinä missään seksifantasioissani. Ne on oikeasti sellaisia, etten koskaan toteuttaisi. Seksifantasiaunista ei jää pahaa oloa herätessä. Kyseinen ihminen ei kiihota millään tavalla. Kiihottaako sua oikeesti joku Satosen tapainen? Tai edes hänen mahdollinen sinun palvontansa? Ei mua ainakaan.
 
vierailija
Meinaan tukehtua, kun luen onnellisista pariskunnista, joissa puolisot rakastavat toisiaan ja vuosienkin jälkeen näkevät toisen kauneimpana ja ihanimpana. Miksi elämä ei antanut minulle tällaista?

😭
 
vierailija
Kaukana olen, literally thousands of miles, mutta tulin harvinaisesti tähän ketjuun kertomaan, että taisin oikeasti jopa rakastaa sinua. Ikävä on. Miksi sinua ei voi unohtaa?-nainen
 
vierailija
Ennen kaikki oli paremmin, nykyisin tylsistyttää!
Mikä sinua tylsistyttää?
kohdallani ennen ei ollut välttämättä paremmin (vaikka joiltakin osin olikin), mutta oli enemmän valinnanvapautta, jolloin aina oli mahdollisuus valita toisin, jos edellinen valinta osoittautui vääräksi. Eikä myöskään ollut tylsää vaan monipuolista ja vaihtelevaa eikä siltikään tarvinnut harrastaa ekstrmelajeja tai otta liiallisia riskejä kokeakseen elävänsä.
 

Yhteistyössä