vierailija
Ja viestejä tulee niin paljon ettei ehi kärryillä pysyä, paitsi täällä ei tietysti
Eihän näillä palstoilla edes tiedä kuka kirjoittaja on, joten vastaus saattaa tulla keneltä tahansa. Onko sinut selkeästi torjuttu vai onko annettu ymmärtää?Olisitpa edes kertonut mikset halunnukkaan minua, pääsisin ehkä tästä joskus yli.
Haluan rakas sinua edelleenkin, mistä olet saanut tuollaista päähäsi?Olisitpa edes kertonut mikset halunnukkaan minua, pääsisin ehkä tästä joskus yli.
Aivan, kuka tahansa saattaa siepata kenenkä tahansa viestin ja vastata siihen mitä tahansa. Jotkut vilpittömästi jotkut pikemminkin pirullisesti. Hyvää yötä kaikille kaipaajille, jatketaan huomenna.Eihän näillä palstoilla edes tiedä kuka kirjoittaja on, joten vastaus saattaa tulla keneltä tahansa. Onko sinut selkeästi torjuttu vai onko annettu ymmärtää?
Siitä on useampi vuosi aikaa.Jännä juttu. Milloin tämä tapahtui?
Toinen osapuoli on varattu. Ja on toinenkin tekijä mikä herättäisi kysymyksiä. Jälkimmäisellä asialla ei ole enää mitään merkitystä minulle.Miksi se tuntui painajaiselta? Mun oletettu kaivattu on aikoinaan kertonut samanlaista tarinaa toisella palstalla.
Muistitko aina huomioida ne, silloin kun sellaisia viestejä sait?Kaipaan sinua, tunnisteellisia viestejäsi ja yhteyttä.
Missäpäin Suomea?Minun kaivattu olisi maratoonari ja minä kuulantyöntäjä.
En minä tiedä. Tuli vain tällainen sanaparsi mieleen ja se kuulosti järkevältäKerrotko millä tavoin itsensä tutkiskelu vähentää polarisaatiota?
Edelleen vois olla mulle. Tuntuu tosi pahalta, että uni musta olis tuntunut painajaiselta. Aika herättävä ajatus.Toinen osapuoli on varattu. Ja on toinenkin tekijä mikä herättäisi kysymyksiä. Jälkimmäisellä asialla ei ole enää mitään merkitystä minulle.
Kyllä, jokaiseen vastasin.Muistitko aina huomioida ne, silloin kun sellaisia viestejä sait?
Kyllä, vastasin jokaiseen.Muistitko aina huomioida ne, silloin kun sellaisia viestejä sait?
Tuskin olet hän. Seksiuni varatun kanssa voi olla toiselle painajainen.Edelleen vois olla mulle. Tuntuu tosi pahalta, että uni musta olis tuntunut painajaiselta. Aika herättävä ajatus.
Ai miten niin voi olla painajainen. Mitä se varattuus siinä merkkaa.Tuskin olet hän. Seksiuni varatun kanssa voi olla toiselle painajainen.