Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vielä jännempiä on nyt alkaneet yhtäkkiset pikkutarkat kuvat silmissä. Mieleen läikähti yhtäkkiä vaan hyvin koristeltu koristesammakko, jota pystyin tarkastelemaan hyvin tarkasti mielessäni kuin edessä olevaa valokuvaa, mutta jopa tarkemmin. On tullut muitakin kuvia. Ja aina pystyn tarkastelemaan niitä hyvin tarkasti. Jokaisen ääriviivan, pisteet yksitellen ja jopa laskemaan ne. Aivan kuin katsoisin kuvaa edessäni. Tämä alkoi vasta hetki sitten. Mietin miksihän näin ja onko mulla päässä jotain vialla.
En usko, että mitään vikaa, ehkä vaan näet enemmän jollain tasolla
 
vierailija
Toisella palstalla kerroin joskus, että näin kaivatusta unen ennen ihastumista. Ei edes kunnolla tunnettu ja oltiin vain hyvän päivän tuttuja. Uni tuntui silloin painajaiselta vaikka olikin ihana. Muutaman kuukauden jälkeen olin umpi-ihastunut.
 
vierailija
Mitä siinä huolettaa erityisesti? Jotenkin sun kysymys sisältää oletuksen, että ei kovin pitkälle. Tiedät, että eroavaisuuksia on ehkä tavallista enemmän meillä, vain kokeilemalla voi tietää nousisivatko meidän väliin.
Itse asiassa ei sisällä. Tuli vain mieleen, että mitenhän kävisi, jos elettäisiin yhdessä. Tämä nousi ajatuksesta, jonka kirjoitin toiseen ketjuun. Ajatus oli se, että toinen tuntuu siltä kuin olisi "tullut kotiin". Kyseenalaistin vain oman kokemukseni. En välittäisi eroista, kun tykkään niin valtavasti.
 
vierailija
Toisella palstalla kerroin joskus, että näin kaivatusta unen ennen ihastumista. Ei edes kunnolla tunnettu ja oltiin vain hyvän päivän tuttuja. Uni tuntui silloin painajaiselta vaikka olikin ihana. Muutaman kuukauden jälkeen olin umpi-ihastunut.
Miksi se tuntui painajaiselta? Mun oletettu kaivattu on aikoinaan kertonut samanlaista tarinaa toisella palstalla.
 

Yhteistyössä