Millä tavallaVetovoima saattaa huijata.
Haistaa omat hormoninsa ja lumon jälkeen herätys arkeen sammakon kyljessä Hurjan huuman jälkeen lasku ja krapula.Millä tavalla
Kun on maagisen vetovoiman (fyysisen ja henkisen) vanki, voi kuvitella enemmän yhteistä leikkauspintaa kuin lopulta ehkä olisi. Tällainen latistava miete tuli mieleen. Toisaalta eipä kaiken tarvitsekaan mennä yksi yhteen.Millä tavalla
Entäs kun se huuma on kestänyt yli neljä vuotta? T. ApHaistaa omat hormoninsa ja lumon jälkeen herätys arkeen sammakon kyljessä Hurjan huuman jälkeen lasku ja krapula.
Olisipa mulle sultaH, i love u.
Mielestäni vetovoima ei huijaa, muttei takaa että kumpikin kokisi vetovoimaa. Poissaolollaan loistava vetovoima ei myöskään voi huijata vaan on selkeä merkki.Vetovoima saattaa huijata.
Pussaisin.Jos se on suloisin sammakko jonka kuvitella saattaa
Voi olla vahvaa henkistä vetovoimaa, vaikkei olisikaan fyysistä.Mielestäni vetovoima ei huijaa, muttei takaa että kumpikin kokisi vetovoimaa. Poissaolollaan loistava vetovoima ei myöskään voi huijata vaan on selkeä merkki.
Kyllä ja se kertoo ystävyyspotentiaalista muttei romanttisen ja seksuaalisen suhteen mahdollisuudesta. Parastahan olisi, jos löytyisi sekä henkinen/mielen ja tunteen vetovoimaa sekä seksuaalista vetovoimaa.Voi olla vahvaa henkistä vetovoimaa, vaikkei olisikaan fyysistä.
Mitä siinä huolettaa erityisesti? Jotenkin sun kysymys sisältää oletuksen, että ei kovin pitkälle. Tiedät, että eroavaisuuksia on ehkä tavallista enemmän meillä, vain kokeilemalla voi tietää nousisivatko meidän väliin.Meillä on erityinen yhteys, mutta kuinka pitkälle se kantaisi?
Kuka kysyy?Kuka näki kenestä unta ennen kohtaamista
Kuulosti vaan kiinnostavalta niin aattelin jos irtoais lisätietoaKuka kysyy?
Nää on jänniä juttuja…Minä en ollut tuo unen näkijä, mutta olen itsekin nähnyt unen, jossa oli kaivattuni oloiset kasvot. Tai tavallaan näin hänen nuoruuden kasvot unessa. Piirsin kuvan päiväkirjaanikin ja mietin vuosia kuka tuo on. Etsin sen näköistä, muttei tullut koskaan vastaan. Ennen kuin paljon myöhemmin.
Vielä jännempiä on nyt alkaneet yhtäkkiset pikkutarkat kuvat silmissä. Mieleen läikähti yhtäkkiä vaan hyvin koristeltu koristesammakko, jota pystyin tarkastelemaan hyvin tarkasti mielessäni kuin edessä olevaa valokuvaa, mutta jopa tarkemmin. On tullut muitakin kuvia. Ja aina pystyn tarkastelemaan niitä hyvin tarkasti. Jokaisen ääriviivan, pisteet yksitellen ja jopa laskemaan ne. Aivan kuin katsoisin kuvaa edessäni. Tämä alkoi vasta hetki sitten. Mietin miksihän näin ja onko mulla päässä jotain vialla.Nää on jänniä juttuja…