Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilman sua, joulu on mulle tavallaan suoritus. Niin on ollut jo monta vuotta. Tietysti on ihana nähdä läheisiä, mutta onhan tää tavallaan sellanen näytelmä. Se surettaa. Viimepäivinä oon ollut tosi herkillä. Kannan paljon huolta myös susta. Siitä, miten sulla. Pahinta on, jos tunnet itsesi yksinäiseksi. Vaikka oikeastaan tunnen itsenikin. ❤🌞
 
vierailija
Ilman sua, joulu on mulle tavallaan suoritus. Niin on ollut jo monta vuotta. Tietysti on ihana nähdä läheisiä, mutta onhan tää tavallaan sellanen näytelmä. Se surettaa. Viimepäivinä oon ollut tosi herkillä. Kannan paljon huolta myös susta. Siitä, miten sulla. Pahinta on, jos tunnet itsesi yksinäiseksi. Vaikka oikeastaan tunnen itsenikin. ❤🌞
Surullista kuulla 😌 Älä ole minusta huolissasi. Kerroinko, että olen reissussa? En ole tuntenut oloani yksinäiseksi. Missä vietät joulun? 😌 Välillä on hyvä nähdä läheisiä. Ajatus voi tuntua työläälle, mutta kannattaa mennä tilanteisiin kun sellaisia tulee. Joillekin joulu on ainoa aika vuodesta, jolloin läheisiä näkee. He ilahtuvat varmasti yhteisestä ajasta. 💛
 

Yhteistyössä