Vain jos jouluna en saa haukata viljapossun pepaaHuligaani
Vain jos jouluna en saa haukata viljapossun pepaaHuligaani
En jotenkin jaksais ihmisiä nyt.. paitsi suaVäsymystä vaan, ja täällä ravaa väkeä kun majatalossa konsanaan..
SamoinHaluisin tutkailla sua lähietäsyydeltä.
Ok. Nuku hyvin.Väsymystä vaan, ja täällä ravaa väkeä kun majatalossa konsanaan..
Olen pitänyt tapana olla huomioimatta kerjäläisiä. Yleensä heidän takana on toinen ihminen ja tuotto ei menekään heille itselleen.On se nyt perkele, että halausta pitää kerjätä.
Olet tervetullyt iholleni.Haluisin tutkailla sua lähietäsyydeltä.
Virheistään oppii paljon. Osa virheistä on korjattavissa, mutta osasta jää pysyvä särö, eikä sitä saa ikinä korjattua.Nuku hyvin. Olen tehnyt monia virheitä. Paljon olen pohtinut elämää ja ymmärrän siitä ehkä taas vähän lisää.
Selvä. Meillä on kovin erilaina tapa huomioida toisen tarpeita. Kuten haluat. Unohda koko juttu.Olen pitänyt tapana olla huomioimatta kerjäläisiä. Yleensä heidän takana on toinen ihminen ja tuotto ei menekään heille itselleen.
Ja joskus täytyy vaan antaa asioiden olla. -apVirheistään oppii paljon. Osa virheistä on korjattavissa, mutta osasta jää pysyvä särö, eikä sitä saa ikinä korjattua.
Niin. Se on valinta, pois.Ja joskus täytyy vaan antaa asioiden olla. -ap
Tammikuussa nähdäänIkävöin kamalasti
Pois päin?Niin. Se on valinta, pois.
Ja sitten katuu vanhana ukkona kun meni luovuttamaan tosirakkauden suhteen. SivuJa joskus täytyy vaan antaa asioiden olla. -ap
Mitä tarkoitat tuolla (pois)? -apNiin. Se on valinta, pois.
Oletko se tärkeää kaipaileva?Niin. Se on valinta, pois.