Millaisia mietteitä siitä asiasta.Mitä kuuluu? Olen vähän ikävöinut sinua ja miettinyt voisiko meistä tulla jotain
Kuka kyseleeMitä kuuluu? Olen vähän ikävöinut sinua ja miettinyt voisiko meistä tulla jotain
Mikä auttaisi?Voin niin tolkuttoman huonosti.
Eikä mitään lohtua, varsinkaan sun suunnalta.
En tiedä. Ainoa minkä tiedän on että hän ei ole täällä vaikka vain virtuaalisesti eikä hän ole tarjonnut koko aikana lohdun sanoja tai halua lohduttaa. Hän kyllä saattaa arvata että voin huonosti ja elän vaikeaa aikaa. Hänen tekonsa kun ne siihen mut sysäsivätkin.Mikä auttaisi?
Kiitos anonyymi. Olen 99,999 prosenttisen varma ettet ole hän. Tsemppiä itsellesi tähän kaipuumatkaan. Niin vähän kuin tsempin toivottaminen vaikeimmilla hetkillä auttaakin.Kunpa voisin auttaa jotenkin
Et kai vaivu katkeruuteen ajatuksinesi.En tiedä. Ainoa minkä tiedän on että hän ei ole täällä vaikka vain virtuaalisesti eikä hän ole tarjonnut koko aikana lohdun sanoja tai halua lohduttaa. Hän kyllä saattaa arvata että voin huonosti ja elän vaikeaa aikaa. Hänen tekonsa kun ne siihen mut sysäsivätkin.
Jos ostan viljakinkun niin tuleeko minusta vegaani?Kertokaa kaikki huolenne tähän alle
HuligaaniJos ostan viljakinkun niin tuleeko minusta vegaani?