Onko syytä olla huolissaan..
vierailija 16.12.2023 #8 455 Ihminen tarvitsee toista ihmistä. Kaipaa peiliä, jota katsoa. Kaikua, joka vastaa. Reactions: Maskottikeisari
vierailija 16.12.2023 #8 459 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ihminen tarvitsee toista ihmistä. Kaipaa peiliä, jota katsoa. Kaikua, joka vastaa. Click to expand... Ja kosketusta
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ihminen tarvitsee toista ihmistä. Kaipaa peiliä, jota katsoa. Kaikua, joka vastaa. Click to expand... Ja kosketusta
vierailija 16.12.2023 #8 461 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Saa tarvita Click to expand... Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Saa tarvita Click to expand... Kiitos.
vierailija 16.12.2023 #8 462 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kiitos. Click to expand...
vierailija 16.12.2023 #8 468 Älä pidä mua loitolla terveysjuttujen takia, oon vaan entistä enemmän huolissani jos en tiedä mistä on kyse, tietysti ymmärrän jos ei ole jaksamista mutta kuitenkin..
Älä pidä mua loitolla terveysjuttujen takia, oon vaan entistä enemmän huolissani jos en tiedä mistä on kyse, tietysti ymmärrän jos ei ole jaksamista mutta kuitenkin..
vierailija 16.12.2023 #8 470 Sori tän päiväset kiukuttelut, iski väsymys ja toivottomuus hetkellisesti..
vierailija 16.12.2023 #8 473 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Pääsispä lähemmäs Click to expand... Sama toive
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Pääsispä lähemmäs Click to expand... Sama toive