❤️☀️
Maskottikeisari 11.12.2023 #8 352 Tuhnu on pieru, joten unituhnukka on unissaan piereskelevä henkilö.
vierailija 11.12.2023 #8 355 Kyllähän se olisi kiva olla unituhnukka, vaikka oikeasti vähän tuhnaavakin, jos vain olisi rakkautta sen oikeelta tuntuvan kanssa.
Kyllähän se olisi kiva olla unituhnukka, vaikka oikeasti vähän tuhnaavakin, jos vain olisi rakkautta sen oikeelta tuntuvan kanssa.
vierailija 11.12.2023 #8 362 Ei niinkään. Mä oon vuosi tolkulla ollut aika lailla omassa kuplassani. Tunnen siitä syyllisyyttäkin. Sun kanssa sitä aikaa kaipaan.
Ei niinkään. Mä oon vuosi tolkulla ollut aika lailla omassa kuplassani. Tunnen siitä syyllisyyttäkin. Sun kanssa sitä aikaa kaipaan.
vierailija 12.12.2023 #8 372 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kaikesta huolimatta? Click to expand... Esteitä
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kaikesta huolimatta? Click to expand... Esteitä
vierailija 12.12.2023 #8 373 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Esteitä Click to expand...
vierailija 12.12.2023 #8 375 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Surettaa tää tilanne, ikävä ja kaikkea Click to expand... Kuka olet?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Surettaa tää tilanne, ikävä ja kaikkea Click to expand... Kuka olet?