Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Saispa kaivatulta omin käsin tehdyt villasukat. Nukun usein villasukat jalassa, joten sellaiset spesiaalit unisukat olis ihanat. Tehkää vain omin käsin lahjoja kaivatuillenne - jos ovat yhtään fiksuja ihmisiä, niin osaavat varmasti arvostaa sellaista.
 
vierailija
Saispa kaivatulta omin käsin tehdyt villasukat. Nukun usein villasukat jalassa, joten sellaiset spesiaalit unisukat olis ihanat. Tehkää vain omin käsin lahjoja kaivatuillenne - jos ovat yhtään fiksuja ihmisiä, niin osaavat varmasti arvostaa sellaista.
Sama täällä, yöllä pitää olla lämpimät sukat että saa unta 🥰 Minulta löytyy yösukkiin sopivaa lankaa, paksua lampaanvillaa. Voin ottaa myös sellaiset työn alle.
 
vierailija
Minä tykkään yleensä perinteisen harmaista villasukista, mutta myös syvän violetti tai viininpunainen ovat hyviä värejä. Liian kirjavat eivät ole kivat. Ja kuvioita mieluiten vain siihen sukan yläosaan, kun tykkään, että sukan on hyvä olla sileä.
Aiemmin kirjoitit, että on hyvä jos on värejä. Luulin, että pidät monivärisestä. 😌 On minulla myös yksiväristä syvän violettia ja viininpunaista, samanlaista laatua kuin kuvassa. Se voisi sopia sinulle 🥰 Kiitos, kun kerroit mistä pidät. 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
vierailija
Minä annoin kaivatulleni lahjaksi ite neulomani kaulurin. Ja olen antanut muutakin itse tekemää. Ainut vain mikä harmittaa, niin hän ei ole ikinä antanut minulle lahjaa. Osoittaa kyllä muuten, että välittää minusta, mutta vastalahjasta tulisi tunne, että hän on arvostanut antamiani lahjoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari

Yhteistyössä