Alkoi tehdä mieli. Anteeksi.Miksi herätit jo nyt?
Nos célébrationsJe veux vous embrasser
Oli suljettu jo tältä illaltaI love you, Sydis
Olen parhaillaan tekemässä lähtöä crafts-pajalle. Täytyy käydä kun se on vielä auki
Nähdään illalla
Olen ajatellut samaa. Itse asiassa tuo oli yksi salainen ajatukseni ensi vuodelle. Sitten kun ollaan yhdessä, voimme juhlia vaikka joka päivä. Juhlien ei aina tarvitse olla isot ja mahtipontiset, ne voivat olla myös helposti järjestettäviä. Miltä kuulostaisi esimerkiksi japanilainen teeseremonia yhdessä?Nos célébrations
Et pitänyt ehdotuksestani?Olen ajatellut samaa. Itse asiassa tuo oli yksi salainen ajatukseni ensi vuodelle. Sitten kun ollaan yhdessä, voimme juhlia vaikka joka päivä. Juhlien ei aina tarvitse olla isot ja mahtipontiset, ne voivat olla myös helposti järjestettäviä. Miltä kuulostaisi esimerkiksi japanilainen teeseremonia yhdessä?
Pidin kyllä kovasti, mutta unohdin sanoa sivusta. En ole Tosis enkä Sydis.Et pitänyt ehdotuksestani?
Mukava kuullaPidin kyllä kovasti, mutta unohdin sanoa sivusta. En ole Tosis enkä Sydis.
Kauniita unia, rakas. Nähdään maanantaina.Waist deep in thought because when I think of you, I don't feel so alone
Kauniita unia kaivatulleni. Nähdään maanantaina. Olet ajatuksissani.
Oletko T-mies?Voinko tulla sun uninalleksi
Naapuri vainOletko T-mies?