Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Paljon on puhetta ja spekulaatiota kumppaneistasi. Jopa 'tietoa'. Aina kun saan pienenkin vihjeen, että jutut pitääkin ehkä paikkansa, vetäydyn pois tieltä. Oman värinsä asiaan tuo se, että et kerro mulle mitään. Se herättää kummastusta, eikä lisää luottamusta.
 
vierailija
Oot ollut välillä ihastunut muihinkin. Niinkun nyt siihen punatukkaiseen ja siihen joka kutoi sulle sukat. Enain mainittu episodi vahvisti sen ajatuksen jo aikoinaan, että vaihtaisit mut heti ja lennosta.
 
Oot ollut välillä ihastunut muihinkin. Niinkun nyt siihen punatukkaiseen ja siihen joka kutoi sulle sukat. Enain mainittu episodi vahvisti sen ajatuksen jo aikoinaan, että vaihtaisit mut heti ja lennosta.
Ai että taas tulee ihanat harhat, kun molemmat noista kohdista sopivat. Sukat minulle kutoi nainen, joka on ainakin 10 vuotta minua vanhempi. Hän tykkää minusta kyllä, mutta ei siinä ole mitään romanttista. Hänelle olen vaan sellainen kiva "nuori mies", haha. Punatukkaiseen olin kyllä kovastikin ihastunut, mutta siitä nyt on jo jotain 15 vuotta. Silloin siinä oli mahdollisuudet, mutta ei se oikein missään vaiheessa lähtenyt. Ei ollut riittävästi kipinää. Jos olisin tiennyt mihin hän myöhemmin päätyy, olisin ehkä panostanut enemmän ja ollut kiinnostuneempi. Ajattelin häntä hetkisen myöhemmin, kun hänen elämässään tapahtui asioita. Mutta sekin oli sellaista "nuoruuden muistelua", ei mitään muuta. En ole ollut häneen yhteydessä vuosiin.
Tämä siis näin sivusta, esimerkkinä siitä, miten samanlaisia tilanteita voi olla tuollaisilla tunnisteilla.
 

Yhteistyössä