vierailija
Olisi voinut paljonkin.Ei kai sille sitten mitään voi.
Olisi voinut paljonkin.Ei kai sille sitten mitään voi.
Mikä on tekosyynne olla rekkautumatta?Lähetän sulle hyvän yön muiskun
Tunnistettavien kiusaaminen.Mikä on tekosyynne olla rekkautumatta?
Kuka sitten oletkin.Rakastan sinua. Se pysyy, eikä järky.
Mistä tiedät ettei joku kolmas osapuoli tekeydy jommaksi kummaksi teistä?Tunnistettavien kiusaaminen.
Mistä meistä? Yksin me kirjoitetaan.Mistä tiedät ettei joku kolmas osapuoli tekeydy jommaksi kummaksi teistä?
Siis mitä? Yksi kirjoittaa kahtena persoonana?Mistä meistä? Yksin me kirjoitetaan.
En minä tiedä kenelle vastaan ja kuka vastaa mulle. Jos kirjoitan hyvää yötä kulta niin kirjoitan sen omalle kullalleni, joka ei sitä kuitenkaan lue. Joku toinen vastaa siihen hyvää yötä sinullekin rakas niin oletan hänenkin vastaavan sille omalle rakkaalleen, vaikka varsin hyvin tietää ap:n olevan aivan muu kuin kaipaamansa. Tiedän mun kaipaaman bonganneen mut joskus somesta, mutta suoraan en hänelle kirjoita tunnistettavasti. Ne tunnistettavat asiat meillä on oikeassa elämässä, jossa kohtaamme ajoittain. Niillä se merkitys on. Täällä vain lähetän sen hyvän yön toivotuksen, jota en hänelle vielä oikeassa elämässä voi laittaa.Siis mitä? Yksi kirjoittaa kahtena persoonana?
Monikon juuri kielsit!
Tässä on nyt jotain hämärää. Jos kohtaatte ajoittain oikeasti niin miksi ette kommunikoi keskenänne puhelimitse tai somessa? Oletteko edes aikuisia?En minä tiedä kenelle vastaan ja kuka vastaa mulle. Jos kirjoitan hyvää yötä kulta niin kirjoitan sen omalle kullalleni, joka ei sitä kuitenkaan lue. Joku toinen vastaa siihen hyvää yötä sinullekin rakas niin oletan hänenkin vastaavan sille omalle rakkaalleen, vaikka varsin hyvin tietää ap:n olevan aivan muu kuin kaipaamansa. Tiedän mun kaipaaman bonganneen mut joskus somesta, mutta suoraan en hänelle kirjoita tunnistettavasti. Ne tunnistettavat asiat meillä on oikeassa elämässä, jossa kohtaamme ajoittain. Niillä se merkitys on. Täällä vain lähetän sen hyvän yön toivotuksen, jota en hänelle vielä oikeassa elämässä voi laittaa.
Olemme molemmat perheellisiä varattuja. Kyllä kumpikin tietää tunteet toista kohtaan. Ne tulleet selville ihan oikeassa elämässä. Kyllä me siis kommunikoidaan, mutta hieman eri asioista.Tässä on nyt jotain hämärää. Jos kohtaatte ajoittain oikeasti niin miksi ette kommunikoi keskenänne puhelimitse tai somessa? Oletteko edes aikuisia?
Olihan täällä aikoinaan @sydänystävä ja @tosiystävä lepertelemässä. Innostuin itsekin viestittelemään tosikselle kun hän vaikutti niin viehättävälle naiselle. Mutta tuo toinen ei ymmärrettävästi tykännyt siitä. Mutta heille tuli sitten joku keskinäinen riita ja ketju loppui siihenTunnistettavien kiusaaminen.
Tosis ja sydis eräästä toisesta ketjusta. Taisi Tosis vain itsekseen kaivata varattua.Olihan täällä aikoinaan @sydänystävä ja @tosiystävä lepertelemässä. Innostuin itsekin viestittelemään tosikselle kun hän vaikutti niin viehättävälle naiselle. Mutta tuo toinen ei ymmärrettävästi tykännyt siitä. Mutta heille tuli sitten joku keskinäinen riita ja ketju loppui siihen
Ei se Sydiskään ollut pulmunen jos viestitteli sinkun kanssa ja pahat kokoajan mielessä.Tosis ja sydis eräästä toisesta ketjusta. Taisi Tosis vain itsekseen kaivata varattua.
Toisella yksi lapsi ja toisella kolme?Olemme molemmat perheellisiä varattuja. Kyllä kumpikin tietää tunteet toista kohtaan. Ne tulleet selville ihan oikeassa elämässä. Kyllä me siis kommunikoidaan, mutta hieman eri asioista.
Kenelle näin sanot?Mitäpä voin. Keskustelu jatkuu, jos molemmat tuo siihen jotain uutta.
Ketä rakastat?Rakastan sinua. Se pysyy, eikä järky.