Olet vapaa lähtemään kohti uusia tuulia.Missä mennään tällä hetkellä? Voitko kertoa?
Mitä ihmettä?! Mitä itse aiot?Olet vapaa lähtemään kohti uusia tuulia.
Lähden kohti uusia tuulia.Mitä ihmettä?! Mitä itse aiot?
Lähdetään yhdessäLähden kohti uusia tuulia.
Olisin toivonut kaiken tämän jälkeen, että olisit suoraan sanonut ettet halua tavata. Nyt jäi vain paha mieli tästä kaikesta, olen muutenkin heikko ihminen Toivoin niin paljon, että olisit aidosti välittävä mies.Bonne nuit ikävä
Se on heikon osa. Tässä maailmassa lyötyä lyödään yhä uudestaan.Luulin M, että tässä oli jotain syvempää. Nyt vasta tajuan, ettet halua mun kaltaista ihmistä. Et ole koskaan halunnutkaan. Olisitpa sanonut sen jo vuosia sitten. En pääse tästä suosta enää koskaan ylös
mitä ihmettä?Totta kai haluan tavata, sitähän oon koko ajan toivonutOlisin toivonut kaiken tämän jälkeen, että olisit suoraan sanonut ettet halua tavata. Nyt jäi vain paha mieli tästä kaikesta, olen muutenkin heikko ihminen Toivoin niin paljon, että olisit aidosti välittävä mies.
Ei näissä ole enää mitään järkeä, jos koskaan olikaan.Ja niin muuttui tämäkin ketju Tosiksen ketjuksi.
Taisi löytää seuraa.Eli eilen joku muutti asioita. No, kai se oli sun kohdalla ajan kysymys. Sen takiahan sä et koskaan sanonut ihastuneesi.
I miss you tooKaipaan sinua.
En tietenkään. En vain jaksa sitä yksipuolisesti jatkuvasti tuoda esiin.Lakkasit kaipaamasta?