Loppuuko sun etunimi a:han ja hänen i:hin?Mä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.
Kenelle?Jotenkin ahdistaa se, että jos joudunkin liikaa keskittymään muihin asioihin niin joutuuko sen yhteyden luomisen alottamaan aina alusta, haluaisin että olisit ihan oikeasti mun elämässä
Tämä ei kerro minulle mitään, joten ohi meni minulla.Tää oli multa. Hyvää yötä.
No tietenkin. Ollaan asian ytimessä. En hänestä koskaan saisikaan irti avointa mulle aidosti kohdistettua tunneilmaisua tässä asiassa. Siks oon täällä.Tämä ei kerro minulle mitään, joten ohi meni minulla.
Kuka hullu tälläsiin vastailee. En mä ainakaan.Loppuuko sun etunimi a:han ja hänen i:hin?
Puhumalla. Kertomalla mitä asioista ajattelee. Ei mitään rakettitiedettä.Miten sen varmuuden voi antaa
Osui tämäLoppuuko sun etunimi a:han ja hänen i:hin?
Tämö ei alkuperäisen viestin kirjoittaja vaan sivusta.Osui tämä
Aivan, on vaan paljon mielessä, sitten se on omassa päässä joko kaaosmaisesti tai jotenkin niin selkeää ettei tajua ettei se toiselle ole selkeää sanomattaPuhumalla. Kertomalla mitä asioista ajattelee. Ei mitään rakettitiedettä.
Oisko vastavinkkiä?Osui tämä
Lainaus ei onnistunut. Tämä siis heinä-emojilla vastanneelle.Onko sun Suvin nimi edes Suvi? Miten hänen pitäisi tietää näiden viestien olevan hänelle jos ei edes tunnista sun tunnisteita hänelle?
En oo ap, mutta mulla loppuu. Et varmaan kuitenkaan ole hän. Hyvää yötäLoppuuko sun etunimi a:han ja hänen i:hin?