Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin ahdistaa se, että jos joudunkin liikaa keskittymään muihin asioihin niin joutuuko sen yhteyden luomisen alottamaan aina alusta, haluaisin että olisit ihan oikeasti mun elämässä
 
vierailija
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Olet syötävän suloinen. Olen aloittanut uuden "harrastuksen", joka vie ison siivun vapaa-ajastani. Kuulet siitä vielä varmasti irl, sillä moni pitää sitä ihan outona puuhana. Palstailu on jäänyt nyt vähemmälle, olet kuitenkin ollut ajatuksissani. N-M
 
vierailija
Mä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.
 
vierailija
Mä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.
Voi kumpa voisit laittaa jonkun pienen vihjeen, jotain mistä tunnistaa. Muuten kaikki on vain mielikuvitukseni tuotetta.
 
vierailija
Mä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.
Miten sen varmuuden voi antaa
 

Yhteistyössä