Minä sinuaIkävöin sinua T.
Mutta et enää?Kaikilla meillä on haavamme. Halusin ymmärtää sinua, tukea ja kulkea mukana.
Minä rakastettuaniMinä sinua
Ei sillä enää ole merkitystä tai vaikutusta mihinkään.Mutta et enää?
Mmmmuisku!Suukko murulle.
Laitan illan hämärtyessä lintuliven päivältä näkyviin samalla kun istun pöydän ääressä. Ei tunnu yksinäiseltä. Ihan kuin olisi kavereita ympärillä koko ajan.
Tyhmän näköinen hymiö pilasi viestin Onko täällä muita lintujen ystäviä?Laitan illan hämärtyessä lintuliven päivältä näkyviin samalla kun istun pöydän ääressä. Ei tunnu yksinäiseltä. Ihan kuin olisi kavereita ympärillä koko ajan.
Hyvää yötä rakasHyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Olet syötävän suloinen. Olen aloittanut uuden "harrastuksen", joka vie ison siivun vapaa-ajastani. Kuulet siitä vielä varmasti irl, sillä moni pitää sitä ihan outona puuhana. Palstailu on jäänyt nyt vähemmälle, olet kuitenkin ollut ajatuksissani. N-M
Voi kumpa voisit laittaa jonkun pienen vihjeen, jotain mistä tunnistaa. Muuten kaikki on vain mielikuvitukseni tuotetta.Mä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.
Tää oli multa. Hyvää yötä.Voi kumpa voisit laittaa jonkun pienen vihjeen, jotain mistä tunnistaa. Muuten kaikki on vain mielikuvitukseni tuotetta.
Miten sen varmuuden voi antaaMä oon tässä, mutta mun täytyy saada varmuus, että säkin oot ja että ollaan ihan tosissaan selvittämässä mitä me voidaan olla. Se tieto mun täytyy saada aika pian, koska tää syö mun voimia tosi paljon ja tarvin suunnan. Jos tiedän, ei ole enää niin 'kiire'. Voit olla fyysisesti kauempanakin jos tiedän, että oot. Mulle.