Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ties kuinka monta kertaa olen päättänyt jättää molemmat ketjut, jos näen osuvia jäähyväisiä tai muuten tunnisteisiin sopivia ”näpäytyksiä.” Pitäisi sopia joku kelloaika tai päivä, jolloin laitat viestin kun et enää jaksa/halua. Helpottaisi, kun olen epävarma käytkö siinä toisessa ketjussa enää.
naiselta tämä.

vierailija
Mä näin sut, ironisesti nuoremman kanssa, mistä "syytit" mua, älä ihmettele kun lopetan yhteydenpidon, mun usko naisiin sun myötä loppui. Sä et edusta kaikkea naisia, mutta mulle sä olit ainoa.

Sun myötä mun usko loppui kaikkeen, naisiin, ihmisiin. Miehelläkin on piste mihin loppuu usko. Toivottavasti sulla on hyvä yö, mä valvon meidän lapsia kun en muuta voi.

Ja te muut, ei oo tartte kommentoida, tuska on liian suuri ilman trollejakin.

Hyvää halloweenia silti kaikille. Elämä on tässä ja nyt.

vierailija
Kaipaan sua mies aika tavalla. Mietin onko tietyistä jutuista pääteltävissä jotain sun mielessä pyörivistä ajatuksista. Toivoisin niin kovasti, että voisit kertoa jotain sun ajatuksista. Siitä, mitä oot tästä miettinyt. Oot sanonut, että tarvit aikaa järjestellä ajatuksia, mutta yhtäkään niistä mä en koskaan kuullut. Niin kauan kun niitä ei mitenkään jutella, ne seisoo meidän vapaan olemisen välissä. Aina. Näin sitä ei voi olla. Se ei voi virrata. ❤🌞

Yhteistyössä