En olis voinu noin kirjoittaa. Haluan nähdä.Ei se olisi vienyt kuin pari minuuttia - kirjoittaa "älä laita mulle enää viestiä, hyvää loppuelämää". Mä olin ainakin rehellinen.
Onks sulle valehdeltu mustaSulla on sit varmaan liuta naisia, jostain syystä minäkin mukana.
Ettekö kumpikaan uskalla?Oudoksi meni, ei uskalleta. Mielessä silti.
Mä ehdotin kaivatulleni halausta juuri noin, sanoin vaan että olis kiva halata. Tiesi kyllä mun tunteista jo sillon. Kannattaa kokeilla Ootteko te halanneet?Todellakin. Mä oon koko illan pyöritellyt ajatusta, että voisko sitä joku kerta vaan pyytää. Ilman mitään syytäkään. Vaan koska oon niin pitkään sitä kaivannut.
Olen ollut stressaantunut ja pahalla tuulella. Silloin ei pitäisi tulla palstailemaan eikä minulle kannata silloin puhua. Anteeksi vielä, toivottavasti unohtuu ja tilanne palautuu ennalleen tai ainakin ystäviksi. Hyvää ja rauhallista yötä 🤍 🤍Pyydän myös anteeksi suuttumista ja rumaa kieltä
Kovasti pyörii hetkittäin keskustelu tietyn aihealueen ympärillä. Mietin mikä on sun osuus siinä.Mietin onko tietyistä jutuista pääteltävissä jotain sun mielessä pyörivistä ajatuksista.
^mitä tarkoitat?
Minkä aihealueen?Kovasti pyörii hetkittäin keskustelu tietyn aihealueen ympärillä. Mietin mikä on sun osuus siinä.