Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sulla on kysyttävää mun parisuhteesta tai swn päöttämisestä, kysy. Irl. Kerron mielelläni. Oma-aloitteisesti en sitä sillä tasolla enää tee. Kerran yritin, kävelit pois kesken itkuisen avautunisen asiasta, josta en ollut avautunut koskaan kenellekään.
Ei nämä keskustelut johda koskaan mihinkään. Sinulla ei ole aikomustakaan vastata. Haluat vain roikottaa ja kiusata. En halua enää olla tekemisissä kaltaisesi p****kasan kanssa.

vierailija
Kiitos. Näin pienestä se on kiinni. Mua ei haittaa yhtään se, että toinen haluaa joskus olla muutaman päivän omissa oloissaan. Kyse on siitä tiedänkö, uskallanko luottaa, että sä oot edelleen mulle olemassa. Etten ole esimerkiksi ollut liikaa, lähestynyt liikaa.

vierailija
Kiitos. Näin pienestä se on kiinni. Mua ei haittaa yhtään se, että toinen haluaa joskus olla muutaman päivän omissa oloissaan. Kyse on siitä tiedänkö, uskallanko luottaa, että sä oot edelleen mulle olemassa. Etten ole esimerkiksi ollut liikaa, lähestynyt liikaa.
Olet hokenut samoja juttuja jo 10 vuotta. Mikään ei muutu koskaan irl. Tajutako miten tyhmää ja turhauttavaa kanssasi juttelu on? Miksi minun pitäisi olla täällä joka päivä ja ilta odottamassa sun viestejä? On muutakin ajateltavaa ja tekemistä. Et ole minulle maailman keskipiste. Suoraan sanottuna olet vain itsekeskeinen huijari. En kaipaa sinulta mitään. Hyvä vain jos juttuihisi tulisi tauko.

vierailija
Olet hokenut samoja juttuja jo 10 vuotta. Mikään ei muutu koskaan irl. Tajutako miten tyhmää ja turhauttavaa kanssasi juttelu on? Miksi minun pitäisi olla täällä joka päivä ja ilta odottamassa sun viestejä? On muutakin ajateltavaa ja tekemistä. Et ole minulle maailman keskipiste. Suoraan sanottuna olet vain itsekeskeinen huijari. En kaipaa sinulta mitään. Hyvä vain jos juttuihisi tulisi tauko.
Ystävä hyvä, kun et ole mun kaivattu, edelleenkään. Mun kaivattu on mies, jolta sain tänään irl viestin, mistä kiitin. Harhailet pahasti.

vierailija
Olikohan toi yksi älämölähdys mulle tuolla, oli vähän liian osuvaa. Onneks en ehtinyt sanoa mitään typerää. Lienee aika taas vieroittua näistä virtuaalisista hengentuotoksista.

Yhteistyössä