Olisiko teillä joskus mahdollisuus tuohon? Tiedätkö miehen tunteista?Aina rakastan. Se ei heilu. Oon vaan niin pitkään halunnut puristua sua vasten koko tällä sielun palolla ja painaa kasvot sun kaulalle. Hyvää yötä.
Eipä tuo ole osoittanut sellaiseen mitään halua. Tykkää musta ihmisenä 'mutta ei ehkä ihan just sillä tavalla kun olin ymmärtänyt tai hän oli antanut ymmärrettäväksi'.Olisiko teillä joskus mahdollisuus tuohon? Tiedätkö miehen tunteista?
Miksi et itse tee mitään asioiden edistämiseksi?Niin, kai sitä vain odottaisi, että kun ilmaisee tai osoittaa tunteitaan, saisi joskus jonkun reaktion takaisinkin päin.
Joku lauseessa 'kun osoittaa ja ilmaisee tunteitaan' ei sinua tavoittanut?Miksi et itse tee mitään asioiden edistämiseksi?
Samat jutut joka päivä, mutta mitään ei tapahdu. Et voi edes kertoa mitään. Edelleen naimisissa? Sano yksikin hyvä syy miksi minun pitäisi kaivata sinua.Joku lauseessa 'kun osoittaa ja ilmaisee tunteitaan' ei sinua tavoittanut?
Viesti ei ole sinulle, viesti on miehelle.Samat jutut joka päivä, mutta mitään ei tapahdu. Et voi edes kertoa mitään. Edelleen naimisissa? Sano yksikin hyvä syy miksi minun pitäisi kaivata sinua.