Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanoit että haluat tavata kunhan olet takaisin kotona. Etpä ole tapaamista halunnut, valhetta vain sekin. Olin idiootti kun kuvittelin että olisit ollut oikeasti kiinnostunut.
Laita hänelle irl viesti, jossa joko kysyt joko hän on kotona, tai sitten sanot, että nyt olet kotona, joten tavataanko sinä-ja-sinä päivänä, siihen ja siihen aikaan. Pitää ehdottaa jotain täsmällistä ja konkreettista. Sen sijaan epämääräiset "olis kiva joskus tavata" -tyyppiset viestit eivät edistä asiaa mitenkään.

Itse haluaisin toki tavata oman ihastukseni, mutta hän on tehnyt tiettäväksi ettei halua. Minkäpä siinä sitten mahtaa. Ei sitä voi toistella samaa ehdotusta monta kertaa.
 
vierailija
Laita hänelle irl viesti, jossa joko kysyt joko hän on kotona, tai sitten sanot, että nyt olet kotona, joten tavataanko sinä-ja-sinä päivänä, siihen ja siihen aikaan. Pitää ehdottaa jotain täsmällistä ja konkreettista. Sen sijaan epämääräiset "olis kiva joskus tavata" -tyyppiset viestit eivät edistä asiaa mitenkään.

Itse haluaisin toki tavata oman ihastukseni, mutta hän on tehnyt tiettäväksi ettei halua. Minkäpä siinä sitten mahtaa. Ei sitä voi toistella samaa ehdotusta monta kertaa.
Oikeaa puhetta 😌
 
vierailija
Laita hänelle irl viesti, jossa joko kysyt joko hän on kotona, tai sitten sanot, että nyt olet kotona, joten tavataanko sinä-ja-sinä päivänä, siihen ja siihen aikaan. Pitää ehdottaa jotain täsmällistä ja konkreettista. Sen sijaan epämääräiset "olis kiva joskus tavata" -tyyppiset viestit eivät edistä asiaa mitenkään.

Itse haluaisin toki tavata oman ihastukseni, mutta hän on tehnyt tiettäväksi ettei halua. Minkäpä siinä sitten mahtaa. Ei sitä voi toistella samaa ehdotusta monta kertaa.
Ei hän halua tavata, se on tullut hyvin selväksi. Jossain vaiheessa viestinsäkin muuttui niin tylyiksi että eipä senkään puoleen ole vaikea päätellä totuutta.
 

Yhteistyössä