Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä miksi haluat esiintyä netissä rivoja puhuvana kun et todellisuudessa ole yhtään tuollainen. Omana itsenäsi olisit ollut unelmien kumppani. Kaipa koet, että jonkun toisen roolissa esiintyminen tuo jotain lisäarvoa elämääsi.
 
vierailija
En ymmärrä miksi haluat esiintyä netissä rivoja puhuvana kun et todellisuudessa ole yhtään tuollainen. Omana itsenäsi olisit ollut unelmien kumppani. Kaipa koet, että jonkun toisen roolissa esiintyminen tuo jotain lisäarvoa elämääsi.
Onko tullut mieleen että kärsisit palstaharhasta? Mä puhuin kaivatulle paljon paljon rivompiakin ja rakastin joka hetkeä.
 
vierailija
En ymmärrä miksi haluat esiintyä netissä rivoja puhuvana kun et todellisuudessa ole yhtään tuollainen. Omana itsenäsi olisit ollut unelmien kumppani. Kaipa koet, että jonkun toisen roolissa esiintyminen tuo jotain lisäarvoa elämääsi.
Kenellepä tämä? Mä luulen et moni on todellisuudessa paljon härskimpi kuin mitä pystyy todellisuudessa näyttämään. Lähes jokainen joutuu tukahduttamaan seksuaalista puoltaan ja elämään enemmän tai vähemmän puutteessa vaik oliski parisuhteessa.
 

Yhteistyössä